Anonym bruker Skrevet 25. juli 2007 #1 Skrevet 25. juli 2007 Det er forskjell på menn som "sjeldnere blir gift" og menn som "gifter seg sjeldnere";) Du skjønte tydeligvis ikke distingsjonen.... Det at korte menn sjeldnere blir gift, betyr at det er mindre sannsynlig at de i det hele tatt finner seg en kvinne som vil ha dem som ektemann. Å gifte seg sjeldnere, som du tydeligvis tenkte på, har noe med antall ganger man gifter seg... Sånn, forsto du det nå kanskje?
Gjest Skrevet 25. juli 2007 #2 Skrevet 25. juli 2007 *LOL*....skjønner hun det ikke nå, så finn frem teskjeen.....=o)))
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2007 #3 Skrevet 25. juli 2007 Dette var med teskjeen.... Skjønner hun det ikke nå, må jeg få tak i en sånn engangssprøyte....Dråpe for dråpe..
Patetica fåkksi Skrevet 25. juli 2007 #4 Skrevet 25. juli 2007 Ha ha ha haaa... ha hooo, mooooooaaahahahahahaHAHHAHAHAAHAAAAA!!! HE! HE! HE! HEEEE!! Hi hi hi hiiii, ho ho, *rulle rundt*, MOOAAAAAAAHAHAHAHAAA!!! OoooooooooaaaAAAAAAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!! LOOOOOOOOOL!! Hmm. Kremt.
Ikkelektuell Skrevet 26. juli 2007 #5 Skrevet 26. juli 2007 Jeg tror jeg skal anmode om et eget ironi-forum her. Behovet er tydeligvis skrikende. *knegg* Balooa, er du med?
Patetica fåkksi Skrevet 27. juli 2007 #6 Skrevet 27. juli 2007 Hvis vi starter et ironi-forum her faar det nok samme suksessen som det "Over 30 og bor i en stor by"-forumet som det var slikt et vanvittig behov for paa BIM for en tid tilbake! Med andre ord; da kan vi sitte der og knegge alene, da de fleste her inne ikke er helt klar over hva ironi er. Haaper du tok poenget til HI forresten. Du er saa treig...!! Skjönner jo ingenting med mindre du faar det inn med teskje.
Ikkelektuell Skrevet 27. juli 2007 #7 Skrevet 27. juli 2007 Litt usikker her nå, kjenner jeg. Sjeldent? Sjeldnere? Gifte seg sjeldent? Giftig skjell? Skjendig gift? Og jeg blir forvirret av den teskjeen som det prates så mye om... *sukk*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå