Mamman til ♥ og ♥ Skrevet 25. juli 2007 #1 Skrevet 25. juli 2007 POSITIV!!!:) Når gikk dere til lege? Husker ikke jeg:)
skorpionfruen Skrevet 25. juli 2007 #2 Skrevet 25. juli 2007 bestilte når testen var positiv jeg ) GRATULERER )
Twintipp og himmelblå Skrevet 25. juli 2007 #3 Skrevet 25. juli 2007 WOW!!!!! For en gledelig nyhet da!!!))) GRATULERER SÅ MYYYE.... Var hos lege i uke 8 eller noe tror jeg.. Eller var det før tro, hihi??
(¯`·._.·Minna Carita·._.·´¯)™ Skrevet 25. juli 2007 #4 Skrevet 25. juli 2007 Gratulere med spiren! HURRA !
BettyBoob Skrevet 25. juli 2007 #5 Skrevet 25. juli 2007 grattis!!!!!! jeg vil og ha spire snart jeg var til lege da jeg var veldig tidlig i svangerskapet for han skulle på lang ferie. Var ikke mer enn 5 uker på vei tror jeg faktisk. Men det var jo med barn nr 1. Er ikke noe vits før du er 3 mnd på vei tror jeg med mindre du har plager e.l da selvsagt! Kos deg!
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 25. juli 2007 #6 Skrevet 25. juli 2007 Gratulerer:0) Gikk til lege i uke 13. Vanlig rundt uke 12 med 1.kontroll, om det ikke er noe ekstra. Lykke til!
*Rutletutt* Skrevet 25. juli 2007 #7 Skrevet 25. juli 2007 Gratulerer!!! Er vel vanlig å gå til legen i uke 11-12...men kan være lurt å bestille med en gang - sikkert litt forskjellig fra legekontor til legekontor. Jeg var inne i uke 5, men det var pga av at jeg hadde ekstrem svangerskapskvalme og måtte sykemeldes og ha medisiner... Lykke til:o)
Mamman til ♥ og ♥ Skrevet 25. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 25. juli 2007 Tusen takk:) Utrolig at det var full klaff etter kun 2 mnd prøving! Trodde jeg aldri! Jeg er sååå trøtt og svimmel, svimte av for en uke siden.. og småkvalm, så vanskelig å gå på jobb og være smådårlig og ikke kunne si noe! Og jeg som skal i 30 års dag og bryllup om 3 uker.. shit.. hvordan skal jeg komme meg gjennom det uten å avsløre..? Jeg har rhesus- , husker det var viktig med blodprøver og slikt sist, men husker ikke hvordan det var igjen..?
3b@rnsmor-30* Skrevet 25. juli 2007 #9 Skrevet 25. juli 2007 jeg bestilte også da testen var positiv. fikk ikke time før ca uke 10 da..
3b@rnsmor-30* Skrevet 25. juli 2007 #10 Skrevet 25. juli 2007 glemte å si GRATULERER SÅ MYE !!!!!!!!!!!!!
æsj altså! Skrevet 25. juli 2007 #11 Skrevet 25. juli 2007 Mine første ultralyd bilder er fra uke 8. Men jeg var tidlig hos lege, tror det er vanlig rundt uke 12 for første kontroll
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå