Gå til innhold

Vi var på Legevakten i dag.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha vært våkne hele natten med en gutt som bare hoster til han brekker seg.. Det er hosting omtrent konstant i ett!!

Han skal på utrdning for allergi\astma hos barnelege om 1 mnd, men nå har han vært sånn her i 3 mnd. og det går bare ikke en mnd til.

Sykepleieren jeg snakket med i natt hørte han brakk seg og brakk seg og nesten ikke fikk puste, så ba oss komme i dag tidlig.

Men, der behandlet dem stort sett bare brukne bein og armer sa legen og ba oss ringe til spesialisten istedet, for dette hadde han ikke greie på! Og ikke har jeg barn heller sa han...

Denne spesialisten har ferie og kontoret er stengt:-\ Legen vår er på ferie, så nå føler vi oss rådløse!

Sambo har tatt ham med seg ved sjøen da, for å lette hosten.. Han og jeg har vært der tidligere i dag!

Hva kan en gjøre ah??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så forferdelig slitsomt for både dere og lillegutten da :-(

Jeg fikk Flutide (astmamedisin) til min minste av fastlegen på grunn av langvarig hoste. Han hostet omtrent i ett fra 3 til 6 mnd. Men ikke så ille at han brakk seg da...

Er mye bedre nå!

Skrevet

Uff :( hørtes ikke morro ut.. Du kan ikke ta han med til en privat klinikk da? de kan ofte ta alt av prøver med en gang, må han videre til spesialist så sender de han sikkert videre til en privat spesialist med n gang. Koster jo gjerne en tusenlapp, men da får dere hvertfall orden å det..

Skrevet

Jaa... Og vi som skal på ferie i morgen:o(

Ok, funket den bra??? Stakkar lillegutten din da...

Han legen her bare slo opp i boka og ristet på hodet.. Det er jo en ærlig sak at han ikke visste hva han skulle gjøre, men da måtte han jo fått noen som kunne det til å gjøre det da..

Jeg skal aldri ha unger sa han når vi gikk, he he.. Var helt svett i topplokket!

Skrevet

Vi ringte en istad, men han sa at de ikke torde gjøre noe i.o.m han var så liten... (under 2 år)! Han sa at, men dere har jo barneavdelingen, det sa han på legevakten og! Ja, men vi kan jo ikke bare troppe opp der sier sambo, nei, dere kan jo ikke akkurat det! Neivel...

Så blir liksom helt rådløs jeg da! Men, er det like ille i natt drar jeg til Fr.stad med ham, så får dem ringe utrykningspolitiet for å få meg fjernet om dem vil! For jeg orker ikke høre på ham en natt til stakkar..

Skrevet

Har dere prøvd på Volvat?

Skrevet

Lurer på om det var der sambo ringte.. I Fr.stad... Men, litt usikker på det.

Skrevet

Ring barneklinikken og forklar situasjonen, de kan vel ikke nekte dere å komme når det er så ille!

Skrevet

Herlighet for en legevakt da! Kan dere dra på en barneklinikk på sykehuset eller noe...? Må jo være noen som kan hjelpe dere selv om det er ferie....stakkars liten:o(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...