martine68 Skrevet 25. juli 2007 #1 Skrevet 25. juli 2007 Er det mulig? For første gang på gud vet hvor mange pp-er har jeg faktisk et slingringsmonn på 3-4 dager på når det er ikm. Vi har vært aktiv i perioden rundt el så vi kan nok ha slumpet til å treffe el. Men, uten el-tester og termometer er det jo ikke godt å si når el var. Men du verden hvor godt jeg har sovet om morgenen nå når jeg ikke må stresse med å huske og tempe. Jeg har hatt en super ferie i Danmark, og nå skal vi være hjemme noen dager før vi drar på hytta til helga. Tror jeg har ikm i løpet av helga så jeg må smøre meg med enda litt tålmodighet. Ser at det har blitt et par graviditeter mens jeg har vært borte. Det er jo veldig koselig. Gratulerer så masse. Ha en fortsatt flott sommer alle sammen.
Gjest Skrevet 25. juli 2007 #2 Skrevet 25. juli 2007 Hei kjære martine Lenge siden jeg har hørt noe fra deg nå. Synd at du er uten kontroll... vi liker jo gjerne å kontroll til fulle Håper dere har truffet skikkelig denne gangen da! Det kan jo være en fordel å slappe litt mer av vet du... Syns selv at det var utrolig slitsomt med den tempinga, og godt å slippe det nå. Men det var ett behov for kontroll Bruker el-tester kun dagen før og på selve el-dagen nå, og temper dagen etter el, bare for å være helt sikker... Er heldig som vet akkurat el-dagen. Den kommer samme dag hver syklus. Men hjelper det da??? Godt at du har kost deg i Danmark, du får gjøre det på hytta i helga også. Håper du får en positiv helg, der tanta holder seg laaaaangt unna. Masse lykke til ønsker jeg deg! Klem
så gla' Skrevet 26. juli 2007 #3 Skrevet 26. juli 2007 Hei Martine! Det må jo være deilig å bare glemme alt som heter temping og EL-test! Bare nyte livet, og leve i troen om at spiren en dag vil sitte. Det håper jeg den vil gjøre snart, for deg og alle andre her inne. Jeg har også bestemt meg for å bare nyte sommeren og alt den er verdt nå. Ikke mere mas og testing nå. Kos deg videre med ferie på hytta, og din kjære. klem
Beth Skrevet 26. juli 2007 #4 Skrevet 26. juli 2007 Så hyggeleg at du er innom igjen, Martine! God tur på hytta! Vi har feriert frå oss utanom heimen, og er i gang med sommarens oppussingsprosjekt - ute. Så litt sikrare opphaldsver hadde gjort seg. Ferie er visst å gjera noko anna, har eg høyrt. Eg har heller ingen kontroll på EL og slikt, men trur ikm skulle vera i dag - eller seinast i morgon. Håpet er ikkje så veldig stort, men den som lever, får sjå ... Ferieklem frå
skifer Skrevet 26. juli 2007 #5 Skrevet 26. juli 2007 Spennende til helgen da Martine,får håpe litt avslapping har gjort susen:) Klem Skifer
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 28. juli 2007 #6 Skrevet 28. juli 2007 Håper på gode nyheter fra deg martine vennen ). krysser det meste for det ) !
Modesty Blaise Skrevet 28. juli 2007 #7 Skrevet 28. juli 2007 Høres ut som om du lever helt rett Martine. Koser deg og nyter feriedagen med familien. Jeg krysser fingrene for deg nå i helgen og håper tanta ikke dukker opp... klem
evigoptimist Skrevet 28. juli 2007 #8 Skrevet 28. juli 2007 Signerer på ferie helt uten kontroll, Martine=) Dette er livet - (håper bare det gir resultater også da!!) Håper du har hyggelige dager på hytta med familien - uten tantebesøk!! Lykke til=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå