2 vidunderjenter Skrevet 25. juli 2007 #1 Skrevet 25. juli 2007 Lillejenta har fått så veldig sur lukt av både avføring og promp i det siste. Og hun promper MYE (og leeenge..) stakkar. Det begynte da vi startet på mycostatin pga trøske, men sluttet med den pga at hun fikk så vondt i magen. Men det ser ikke ut til at magen vil normalisere seg. Kan det være noe jeg spiser? Jeg har laktoseintoleranse og dersom jeg får i meg for mye så lukter det nesten likt; surt.. Kan det være at hun feks reagerer på melkeprodukter eller noe annet? Hadde vært supertakknemlig for svar!
nickoline og supermann Skrevet 25. juli 2007 #2 Skrevet 25. juli 2007 de har jo litt varierende mager disse små. ville nok sett det an en stund til..........lukter sikkert ikke ajax når du promper heller:)
2 vidunderjenter Skrevet 25. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. juli 2007 Joda, her lukter det bare blomster;-) hehe.. Skal ut å fly om 2 dager, ser liksom for meg avisene neste dag, dersom hun setter i gang artelliriet: Fly nødlandet etter gassutvikling i kabinen; årsaken ikke funnet.. hehe.. Regner vel egentlig med at det stabiliserer seg etter en stund, men tenkte kanskje noen har noen tips til "snarveier". Får jo så vondt av lillejenta når hun ligger og vrir seg....
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 25. juli 2007 #4 Skrevet 25. juli 2007 Sånn spedbarnsavføring kommer i alle varianter, former, farger og lukter!! Og promping, ja... Ufattelig hvor mange descibel som kan komme fra enden av en så liten kropp! Men det er normalt;0) Kan selvsgat være noe du spiser, men trenger ikke være det. Kos deg med lillesnuppa di!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå