sevilla1 Skrevet 25. juli 2007 #1 Skrevet 25. juli 2007 Jeg har en veldig uregelmessig syklus - så aner ikke når jeg har El eller IKM... Kjedelig. Har prøvd noen el-tester, men uten resultat. Vet jeg hr el - har sjekket med blodprøver hos gyn. Er det noen av dere som har menssmerter under el? Og som har akkurat som holdsmerter i eggstokkene i tillegg- kjennes nesten ut som luftsmerter på en måte? Jeg har hatt det de siste tre dagene, og lurer på om jeg kan ha el - eller om tr nærmer seg. Har hatt rikelig med utflod i helgen, men nå bare litt. Er nå på dag 34 i syklusen - forrige syklus var på over 60 dager...Den før det på ca 4 uker...
Maja☆ Skrevet 25. juli 2007 #2 Skrevet 25. juli 2007 Hadde akkurat el og det var på dag 33. Har mensmerter og utrolig godtesyk når jeg har el. Vonde bryster også. Så det er normalt at noen har de sympomene. Har syklus på rundt 45 dager tror jeg (har akkurat startet på å lære meg syklusen min).
Mini nr 2 i mars Skrevet 25. juli 2007 #3 Skrevet 25. juli 2007 Har lurt litt på det samme igrunn....sluttet nylig på pillene, og på dag 8 eller 9 etter pilleslutt våknet jeg med smerter i korsrygg og var sikker på at jeg hadde fått mensen. Men da jeg gikk på do var det ingenting. Hadde vondt i 2 dager, akkurat som før og når jeg får mensen, men jeg fikk altså ikke det. Noen dager senere erfarte jeg en klump med slim, regner med det var EL-slim.. Så uten at jeg egentlig har peiling, så kan det vel kanskje hende at EL-smerter føles ganske likt menssmerter?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå