Temmelig hemmelig Skrevet 25. juli 2007 #1 Skrevet 25. juli 2007 Vi giftet oss 07.07.07 og alt gikk helt som planlagt. Hadde en helt fantastisk flott og minnerik vielse og bryllupsfest. "Kort" sammendrag for de som er interessert Fikk ikke sove på natta før rundt 3, stod opp kl 8. Dusjet og svinset rundt, var litt i en annen verden. Ble hentet 09.15 av min svigerinne som kjørte meg til frisøren. Var engentlig ganske rolig, hos frisøren gikk det slag i salg med hårruller, sminke, spraying og div før pappa kom å hentet meg og forloveren kl 12.15. Så var det å kjøre 1/2 time til kirka. Kom dit 12.55, mamma stod ute å ventet på oss ilag med gutten vår som skulle være brudesvenn og brudepiken. Gikk inn i kirken, når klokka begynte å ringe, fikk jeg sikkelige nerver. Men når inngangsmasjen begynte, forsvant alle nervene og jeg bare gledet meg. Under vielsen hadde vi 3 samler og 2 nydelige solosanger. Etter vielsen var det ut å få gratulasjoner og champange. Så kjørte vi hjem til oss for mere champange med forloverne. Øvde litt på brudevalsen med finstasjen på. Videre til festlokalet, hvor det var velkommst drink og frukt fat. Middagen gikk helt som planlagt med nydelig mat og masse fine taler,og en god del tårer. Vi hadde 86 gjester til middag Min mann holdt verdens nydeligste tale. Etter middagen var det videre til fotografen (litt seint, men eneste da det var ledig). Så tilbake til festen og kaffegjestene. 20 stk ekstra som kom til kaffe. Bryllupskake og brudevals.... Gikk utrolig bra (takk og pris for dvd vi hadde kjøpt) Så var det å gå rundt å prøve å få pratet litt med alle gjestene. Rundt kl 01.30 var det ertersuppe til nattmat. Så beynte de gamle å dar hjem etter hvert, mens de unge ble igjen. Kl 05.00 hadde vi fått nok å dro hjem. Synest som møtte oss da var: Alle bh mine på busken ute, trusene i blomsterpotta, senga og sofaen snudd opp ned, sikringene skrudd ut, osv,osv,osv det meste var snudd helt om. Jeg bare flirte,mens gubben gikk rundt å små puttret. Siden vi elsker pakker og er kjempe nyskjerring, og siden kl va 05.30 fant vi ut at det var morgen så åpnet vi morgengavene med en gang. Jeg fikk: jif vindusvaske system, eye toy og en nydelig klokke. Han fikk: klokke og øltappekran. Så det var vårt bryllup. Mandagen dro vi til oslo, så videre til Barcelona i noen dager så på middelshavscruise. Helt fantastisk.... Jeg er begynt å legge ut bilder, men foreløpig er det bare under "i kirka", men ta gjerne en titt. www.siljeogespen.piczo.com
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 25. juli 2007 #3 Skrevet 25. juli 2007 Så fine bilder =) Kjempefin brudebukett!! Mye betalte du for den?
Temmelig hemmelig Skrevet 26. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. juli 2007 Den kostet 3000,-. Bare si i fra om du vil ha noen nær bilder av den.
Vannmann35 Skrevet 26. juli 2007 #5 Skrevet 26. juli 2007 Dere var kjempeflotte - og nydelig brudebukett!
Shinyogsmåen Skrevet 5. august 2007 #6 Skrevet 5. august 2007 så nydelig du var =) bare lurte på hvilken brudevals dvd du kjøpte?
Anonym bruker Skrevet 5. august 2007 #7 Skrevet 5. august 2007 he, he. Den var god. Hadde nesten blitt fornærma jeg: Jeg fikk: jif vindusvaske system Glatulerer som husmor!
Temmelig hemmelig Skrevet 7. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 7. august 2007 Men det skal legges til at jeg hadde ønsket meg det lenge. Hadde aldri kommet med så langt til å kjøpe det. Det ble mye fliring av den gaven. DVD kjøpte jeg på nett. Fra en dansk side. Den heter vild me dans, samme opplegget som skal vi danse. Veldig enkel. Kan finne nettsiden til deg når jeg kommer hjem. (sitter på jobb nå)
Temmelig hemmelig Skrevet 7. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 7. august 2007 her er liken http://www.katzdance.dk/shop/vild-med-dans-3495p.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå