Anonym bruker Skrevet 25. juli 2007 #1 Skrevet 25. juli 2007 Har så vondt i hodet og det er masse prikker foran øynene så jeg ser ikke skikkelig når jeg ser rett på en ting... Er masse svimmel også. Urinen har vert fin hele tiden, blodtrykket har gått litt opp og ned, men aldri altfor høyt. Kan det være sf? Har aldri hatt det før. Hadde sist kontroll for 2,5 uker siden og det er 1 uke til neste... Er i uke 39. Hadde dere ringt føden og spurt? Haaaaater å ringe for ingenting!
nr 2 i oktober? Skrevet 25. juli 2007 #2 Skrevet 25. juli 2007 bare ring, det er bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite tenk på at du gjør det for ungen din og ikke deg selv, da føles det ikke som mas....
Babyheaven OVERTID:( Skrevet 25. juli 2007 #3 Skrevet 25. juli 2007 Ring føden med en gang.det du opplever nå,har jeg fått beskjed om å være obs på og ringe med en gang pga at jeg hadde alvorlig sf forrige svangerskap som endte med morkakeløsning. Sf kan komme fort,så ikke vent. lykke til:)
tarante - keisersnitt 29/1 Skrevet 25. juli 2007 #4 Skrevet 25. juli 2007 Jeg trodde det var vanlig å ha kontroll en gang i uka de siste 2-3 ukene jeg. Mener det var sånn når jeg var gravid med jenta mi, men det var kanskje bare fordi jeg har sukkersyke....
Vi fikk en Jente! Skrevet 25. juli 2007 #5 Skrevet 25. juli 2007 Bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite.!
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2007 #6 Skrevet 25. juli 2007 Alle har tatt ferie! Jordmor og lege, og umulig å få time hos andre leger . Og jeg blir så bekymra av alt mulig når jeg ikke blir sjekka med jevne mellomrom...
olivenmamma Skrevet 25. juli 2007 #7 Skrevet 25. juli 2007 Ring! Synsforstyrrelser, prikker og svimmelhet er tegn på SF. Jeg har fått beskjed om å ringe om jeg opplever dette.
Gjest Skrevet 25. juli 2007 #8 Skrevet 25. juli 2007 Ring rett til føden! Sv.f kan utvikle seg fort og best å få det sjekka!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå