Noah A*3 daga over* Skrevet 25. juli 2007 #1 Skrevet 25. juli 2007 Vel,fredag 20.07 la jeg meg som vanlig med mensmurringer/tak rggen,men tenkte ikkje meire over det da i har blitt lurt nokken ganga før. i 3 tia på natta fikk i små tak i magen,gikk på do for i trudde det var luft..gikk på do,fikk gjort litt der,så gikk i å la meg igjen.Når i la meg hørte i plutselig 2 små klikk,løp på do for i tenkte det var fostervannet,å det var det,men ikkje så mykkje.. Takene ble så sterkere,gikk i dusjen,å de gikk ikke over.Vekte så typen å sa at i tror det er på gang her,han våknet men sovnet like fort igjen. Tenkte han bare kunne sove litt til,så i kledde på meg,ringte føden å lurte på om i kunne komme inn,å i trudde det var i gang.Så sto typen opp å vi dro til føden. Når vi kom dit var klokka 05.30,da var riene så vonde at i ble lagt inn på fødestua med engang.Sjekket ctg og rieaktiviteten å det var på gang ja.Sjekket så åpnng,den var kun 1-2 cm,men ble innlagt allikevel for riene var så korte,men intense/vonde. Det ble så vaktskifte å fikk ei jm som var så utrolig koselig.Da var klokka litt over 8.Gikk å vandret litt å sånn,gikk på do++. Etter ei stund hadde i mere vondt så spurte om smertestillende,fikk selv velge hva.Prøvde da akupunktur,men det funka bare en halvtime ca. Gikk så opp igjen,ville legge meg i badekaret,å det var himmelen det,det lindra sååååå mye på ryggsmertene.Men etter en stund ga den lindringen seg også. Prøvde lystgass etterhvert men fikk klaus av den.Etter en stund ba i om epidural,fikk satt inn veneflon,å legen kom rett etterpå. Satte den men i satt å gud så herlig det var. Rundt 3 tiden begynte pressriene,å de var veldig ubehagelige.Ungen lå litt ekkelt til så måtte skifte stilling veldig ofte for å få han lenge ned i bekkenet,etter en time med intens pressing,tilkalte de lege så de fikk tatt barnet med vakum.Legen kom etterhvert,satte på vakum,å i pressa skikkelig.Hadde i ikkje gjort det,hadde det blitt ks,for han satt sånn fast.Det viste seg at han var en stjernekikker. De la han på fanget,å gud så nydelig han var..Klipte navlestrengen selv mens han lå på brystet mitt,det var stort :-) :-) Vi ble på sykehuset til idag,fordi han ble litt gul så måtte ligge i lyskasse. No kose vi oss hjemme alle sammens :-) :-) Sku lagt ut bilde,men din side klikke enda,men det blir vel eterhvert ;-)
nr 2 i oktober? Skrevet 25. juli 2007 #2 Skrevet 25. juli 2007 ååååå så heldig!!!! gratulerer så masse masse!!!! eg vil også føde nu!!!! jada e ha enda 5 daga t termin, men e klar som et egg og har kynnere hele tia omentrent...
Vorin med nr 3 Skrevet 25. juli 2007 #3 Skrevet 25. juli 2007 Gratulerer!!!! Leste dette etter jeg hadde sendt deg en mld til postkassen din. Da er vi begge i mål!!!! Kos dere masse med den lille, og masse lykke til med tiden framover :-)
Gjest Skrevet 26. juli 2007 #5 Skrevet 26. juli 2007 Gratulere så mye Noah A! Endelig ble det baby på deg! Lykke til videre og stor klem!
Nicoline3 Skrevet 26. juli 2007 #6 Skrevet 26. juli 2007 Gratulerer så mye, godt å høre at alt gikk bra til slutt...har ventet lenge sammen med deg. Har bare 9 dager igjen nå, så da møtes vi kansje på dinbaby.com?! Legg ut bilder så fort du har mulighet ;-) Mange store klemmer til dere alle!!
2. gangs Skrevet 26. juli 2007 #8 Skrevet 26. juli 2007 Snakk om å være UHØFLIG!!!!!!!!!! UNNSKYLD!!!!!! GRATULERER!!!!! =)))
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 26. juli 2007 #9 Skrevet 26. juli 2007 Gratulerer så masse m lille Noah Fin historie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå