Nr. 2 . Mor til 2 søte sneller Skrevet 25. juli 2007 #1 Skrevet 25. juli 2007 Kan jeg som ammer spise kålrabistappe? Eller er det noe som småttingen får magevondt av?
doffine Skrevet 25. juli 2007 #2 Skrevet 25. juli 2007 vanlig kål skal en også holde seg unna har jeg hørt... men jeg aner ikke ang kålrabbistappe...
me-mommy...?har fått nr 3 Skrevet 25. juli 2007 #3 Skrevet 25. juli 2007 skal helst ikke det... de søte små KAN få au i magen...
kaur *har født!* Skrevet 25. juli 2007 #4 Skrevet 25. juli 2007 Jeg har aldri tatt hensyn til slike ting når jeg har ammet. Men dersom babyene har tendens til magevondt, så er det vel greit å ta sine forholdsregler. Ihvertfall dersom man har to stykker!
Nr. 2 . Mor til 2 søte sneller Skrevet 25. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. juli 2007 Har bare ei lita da.. hi hi.. Hun sliter ikke med magevondt fra før.. Men jeg tror jeg dropper der stappa Ikke nødvendig å lage AU
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå