dumme mamma Skrevet 25. juli 2007 #1 Skrevet 25. juli 2007 Gunvor Guri Mathea Karen Lailja Ragnhild marit Grete/ Grethe kari ann Kristel helen-anne hildur Mona Helge Einar Georg Kåre Leif Gunnar Rune Ronny Jostein
Arb.ledig husmor Skrevet 25. juli 2007 #2 Skrevet 25. juli 2007 Likte ikkje noe særlig noen av jentenavnene, men Rune er fint... Sjelden man hører det blir brukt... Ronny synes eg e et harry navn...
Gjest Skrevet 25. juli 2007 #3 Skrevet 25. juli 2007 likte ingen av dem jeg. Eller var det et tulleinnlegg?
dumme mamma Skrevet 25. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 25. juli 2007 Ikke det at jeg trenger noen navn for øyeblikket... Men noen av navnene synes jeg er fine og noen har jeg satt for å høre hva dere synes
Gjest Sekretøsa Skrevet 25. juli 2007 #5 Skrevet 25. juli 2007 Ronny er harry, men alikevel... jeg er nå samboer med en
yasmina Skrevet 25. juli 2007 #6 Skrevet 25. juli 2007 jeg syns du hadde noen fine navn her, likte godt : karen marit kari ann hildur kari ann De andre dobbeltnavne syns jeg var litt tunge paa jente siden : Hva med Ann helen (e) Paa guttesiden likte jeg Jostein Kaare Gunnar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå