Gull nr.5 Skrevet 25. juli 2007 #1 Skrevet 25. juli 2007 Akkurat 1 uke på overtid, bestemte Oscar seg for å entre verden! Gikk å la oss ved midnatt, sa til min samboer at vi fikk krysse fingrene for at noe skjedde i natt og snudde meg rundt for å sove.Ikke før hadde jeg snudd meg, før jeg fikk en rar fornemmelse nederst i magen(akkurat som om hodet "datt"et hakk lenger ned i bekkenet) og fant ut at jeg skulle gå en tur på do. Satt på do og fikk en ri nesten med en gang. Det kom også da litt blod og jeg skjønte at nå var fødselen i gang. På vei tilbake tilbake til soverommet kom neste ri og etter dette haglet det bare på. Fødte raskt også forrige gang, ringte derfor til sykehuset med en gang og fikk beskjed om å komme så raskt jeg kunne. De 10 minuttene det tok å kjøre ned til sykehuset var laaange, men ankom sykehuset kl. 01. Kom inn på fødeavdelingen og hadde da 7 cm.åpning. Følte best smertelindring ved å stå på alle fire oppi senga og slik gikk vannet, etter 2 pressrier var Oscar ute, 19 minutter etter vi ankom sykehuset! Alt gikk veldig fort, men er takknemlig for at jeg har en rolig samboer som fikk meg til å føle meg trygg hele veien. Oscar var 3330 g og 50 cm lang. Etter et døgn på sykehuset er vi nå hjemme og nyter hvert eneste sekund med gullet vårt. Vil si takk for følge til dere alle og takke for en fin tid her på BIM. Nå flytter jeg over på DinBaby. Lykke til for dere som går å venter, GLED DERE!! Klem fra Tess@
nr 2 i oktober? Skrevet 25. juli 2007 #2 Skrevet 25. juli 2007 gratulerer så masse masse.... og ja jeg gleda meg enormt, kan ikke vente!!!
Gjest Skrevet 25. juli 2007 #3 Skrevet 25. juli 2007 Gratulerer med Oscar, og for en drømmefødsel!! Sånn vil jeg også ha :-) Ønsker dere lykke til videre!
*RutIetutt* Skrevet 25. juli 2007 #4 Skrevet 25. juli 2007 Gratulerer så masse - høres ut som en drømmefødsel:o)
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2007 #5 Skrevet 25. juli 2007 Uff.....jeg unner deg alt, men jeg begynte å grine av ren misunnelse. Skulle gjerne ha revna fra navlen og rundt til nakken, bare jeg hadde fått født på den måten. Tenk å føde slik da. Skjønner at det sikkert var like vondt for deg som for andre men bare dte at du greide å dra hjem så tidlig..... heldiggrisen. Kos deg masse med gullet ditt!!!!!
Nette-mor med lykke i magen Skrevet 25. juli 2007 #7 Skrevet 25. juli 2007 Gratulerer så mye med babyen!! Kos deg!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå