Pusi.... Skrevet 25. juli 2007 #1 Skrevet 25. juli 2007 Noen som har opplevd det samme? Skal på ul i morgen, uke 40 grunnet at magen ikke har vokst den siste uken og at jeg har gått ned 400 gram siden siste tur hos J.M forrige uke... Blir jo bekymret, noen som har opplevd det samme? Hva kan dette være.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2007 #2 Skrevet 25. juli 2007 Det kan jo være at fosteret ikke får i seg nok næring, men det går som regel bra forde. Du får nok ingen svær unge. Du røyker forhåpentlig ikke. Da vil blodårene i morkaka trekke seg sammen og gjøre det vanskeligere for blodet å trenge gjennom. Det samme gjelder om du spiser masse fet mat ( som f.eks ships og ting som gjør blodet ditt tykkflytende). Du hadde blitt sendt på ul på sekundet hvis det stod om liv, så alt er nok under kontroll tenker jeg. Lykke til da!!....og gi en tilbakemelding etter at du har vært på ul!!!!
Pusi.... Skrevet 25. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. juli 2007 Takk for svar nei røyker absolutt ikke!!!! ja skal fortelle hvordan ul går i morgen......
*RutIetutt* Skrevet 25. juli 2007 #4 Skrevet 25. juli 2007 Hmmmm - jeg har termin i morgen og har hatt samme sf-mål på de siste 3 kontrollene....legen har ikke sagt noe om det - vekten har lagt på det samme også, selv om jeg kjenner at jeg har mer vann i bena nå enn for noen uker siden...gi en oppdatering i morgen etter ul da....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå