Gå til innhold

Når fester hodet seg?


Trude24

Anbefalte innlegg

Jeg er nå 35uker på vei, var på kontroll i forrige uke og da sa jordmor at det er festet.

Når kan jeg da forvente fødsel tror dere?

 

Føler meg veldig klar til fødsel nå egentlig..

Masse kynnere som kjennes godt..både når jeg går og sitter. Men ingeting regelmessig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest anouschka with Love

Jordmor på Ahus sa til meg at det var sjeldent hodet festet seg på andregangsfødende. Men har det gjort det på deg så er det vel ingen klar indikasjon på at noe nærmer seg uansett? Kan godt ta noen uker til, etter hva jeg vet da :) Litt tidlig vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Tror det er veldig forskjellig når hodet fester seg på førstegangsfødende. Er også i uke 35, og hodet mitt hadde festet seg for 2 uker siden. Jeg fikk beskjed av jordmor at det ABSOLUTT ikke trengte å bety at fødselen kom igang før. Hun mente det var bedre å forholde oss til den terminen som var blitt satt...... 'men for min del også kan det lille nurket godt komme litt før. Men 75 % av førstegangsfødende går visst over terminen.Dessverre!

 

Når det gjelder når hodet pleier å feste seg, er vel det i uke 37 om det ikke har skjedd før!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 2. gangsfødende, og fikk gutten min 6 dager før termin..

Da festet det seg i uke 37..2uker før han kom. Så jeg håper det skjer noe snart. Savner bevegeligheten min og andre klær, hihi..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har termin om 6 dager (wow!) og fikk beskjed på kontroll idag at hodet ikke er festet, men velplassert (hva nå det betyr).

Er også førstegangs, men tar det hele med knusende ro. Da mamma fikk meg festa ikke hodet seg før fødselen var igang (mamma var da førstegangs) og vi er ganske så like i både kropp og svangerskap. Bebbisen er nok bare så nysgjerrig at det er mer moro å snu seg litt rundt enn å feste hodet:)

 

Men håper det skjer noe snart!!! Å som jeg gleder meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er førstegangsfødende og hodet hadde festet seg da jeg var på kontroll i uke 35,er uke 38 på søndag..

 

Og har hatt masse kynnere som kjennes veldig godt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...