Gå til innhold

Babyen min er syk...:(


Graviden/4.mann*har*født*

Anbefalte innlegg

Huff, feberen har ligget mellom 38,5-39,7 i tre dager nå, er skikkelig slapp og bare sutrer. Han hoster skikkelig vond slimhoste, og jeg ser på han hvor vondt han har. I tillegg har han nå fått øyeinfeksjon, så øynene er tidvis helt "limt" sammen av gult bakteriegusj...

Synes så synd på han... Legevakta sa det var ok å gi paracet-stikkpille når allmenntilstanden var så redusert. Ha har nå fått 1/2 stikkpille og sover som en stein:) Når han våkner er det frem med q-tipsen og prøve å få bort litt bakterier fra øynene før øyendråpene skal til pers.. Håper han blir frisk igjen snart...skikkelig fælt når babyer er syke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stakkars liten...d er så fælt.Like fælt for oss mødre også:-( God bedring!!

 

Hvis du ammer kan du ta morsmelk på øyet også.Funker like bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, det er virkelig mors første virkelige store prøve! mann og jeg pratet om at vi gruet oss til lillegutt ble syk for første gang. Så kom første gang og det startet med 4 timers illskriking av smerte mens vi prøvde febrilsk å finne ut hva som var galt. Endte på akutten hvor det viste seg at han hadde brokk og en tarm hadde kommet i klem. Forferdelig å se på smertene han hadde! Heldigvis kunne de hjelpe tarmen på plass og nå venter vi på operasjon....fikk helt grøssfølelse hver gang han begynte å grine de neste dagene men det har heldigvis ikke skjedd igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:( Hadde en runde med feber forrige uke vi også. Det var ikke noe morsomt med en liten sutrete, varm og slapp kar..Stikkpille og temp-måling.. :(

Var alene hjemme de dagene også,mannen var på jobb. Huff- så lei meg jeg var da lille mann ikke var i form...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...