Gå til innhold

hahahahaha jeg svidde tevanne mitt:-)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Gliiiis.... hehehehehe... jeg kokte meg litt vann på komfyren. Og jaggu glemte jeg det.sambo kom hjem og spørte hva f***jeg dreiv med... kjente ikke den svidde lukta jeg.... tihi..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt å høre at det ikke bare er meg som er kommer i ammetåka.....hehe

Skrevet

Haha,jeg satte på pastavann og venta på oppkok i urimelig lang tid,sprang hele tida å kikka igjennom glasslokket uten å se ei eneste boble(!) Så begynte det å lukte svidd,og etter 25 min oppdaga jeg at jeg ikke hadde hatt vann i kjelen.....!

 

Mange år sida,bodde på studenthybel og gikk på diett foran en konkurranse,så hjernen hadde visst lite næring,ha-ha!

Skrevet

Så flinke vi er:-))) tihi....

Skrevet

te koker på julegave listen? bare forslag... flire

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...