dritgrei hei hei! Skrevet 25. juli 2007 #1 Skrevet 25. juli 2007 jeg gleder meg til høsten jeg, til te og ullteppe og ryddig hus og ingen andre planer enn å snakke med dere mens dere er på jobb!!! det blir deilig! Så kan man jo for eksempel lage litt middag før dib igjen er stedet for all oppmerksomhet ;-)
dritgrei hei hei! Skrevet 26. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. juli 2007 Det blir vel koselig vel... ;-)
Urtete Skrevet 26. juli 2007 #4 Skrevet 26. juli 2007 Neineineineineineineineinei vi vil da vel ikke ha høst ennå! Jeg vil ha sommer og sol og sandaler og sommerkjoler og sjø og bading og trampoline og singletter og bare føtter og dørene åpne og blomster og jordbær og blåbær og grilling leeeeeenge!!!!!!!!!!!! Basta bom! )
dritgrei hei hei! Skrevet 26. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. juli 2007 Jamen.... det har liksom ikke blitt noe av.... nå er juli snart over og vi har bare grilla en gang, og det var helt i begynnelsen av mai...... Men enig, sier ikke neitakk til litt sol og sommer, men om vi ikke får det, så ser jeg heller fram til rolig høst med baluba på dib! :-)))))
Urtete Skrevet 26. juli 2007 #6 Skrevet 26. juli 2007 Vi gir ikke opp håpet om supersommer ennå! Ikke faan!! )
dritgrei hei hei! Skrevet 26. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 26. juli 2007 ha ha ha ha ha Æ E NORDLÆNING Æ KORSN E DET MED DÆ E DU FORTRA OPP PÅ TØRRFESK SÅNN SOM Æ?? eller er du bare trønder ;-) okei da, vi gir ikke opp enda... litt til.... pust pes... ser fram til sommer sånn rundt bryllupet da ;-)
Urtete Skrevet 26. juli 2007 #8 Skrevet 26. juli 2007 Æ e trønder æ å hærregud kor tøff æ e! Husker du den eller?? :-)))) Jeg gir ikke opp sommerhåpet før september kommer og tar meg!
dritgrei hei hei! Skrevet 26. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 26. juli 2007 Nei, men jeg kan denne: "Vil du værra me' mæ hjæm i natt, ska vi sov i samme sæng i natt æ kainn gi dæ alt du træng i natt, hvis du tørr...." Trøndernes yndlingssang... ;-)))))))))))))))
Urtete Skrevet 26. juli 2007 #10 Skrevet 26. juli 2007 HAHAHAHAHAHAHA!! Yndlingssang og yndlingssang, fru Blom..... :-)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå