Gå til innhold

Min første positive eggløsningstest:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha anskaffet meg dette for 6 mnd siden har jeg tatt testen de gangene jeg selv har trodd jeg har hadt el.

Men aldri fått positivt utslag.

Jeg har ikke akkurat følgt oppskrifta heller da jeg bruker en formue på graviditetstester allerede:)

Men nå 19 juli følte jeg meg kvalm og uvell og tenkte....ahaaa kanskje jeg er gravid nå da...

Jeg tenkte også at jeg kunne sjekke om jeg hadde eggløsning med det samme.

Så der satt jeg på do med den ene og den andre testen og tisset i håp om at ihvertfall en av de ville slå ut positivt. Noe ikke er skjedd på 1 år...

(Jeg hadde en sa 06.06.06....)

Men endelig etter noen lange minutter var eggløsningstesten full...Altså positivt svar:)

Jeg hadde el og pga ferietid har jeg og mannen fått tid til både kos og glede i mange uker:)

Og i dagene på el og dagene etter.

Nå bare venter jeg på at vi kommer i august og tante rød forhåpentligvis ikke kommer.

Jeg leeeengter slik etter en baby nå.

Og jeg vet med meg selv at om det ikke går nå som jeg faktisk har truffet på tidspunkt er det en tid i helsevesenet som venter. Noe jeg helst ønsker å slippe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lykke til!Jeg har også trodd at jeg har el når jeg har kjent på kroppen,men det viser seg at smertene har kommet ETTER el og da hjelper jo ikke min samboers kamerater..;) Nå vet jeg at jeg hadde EL i helga,så vi krysser også fingre!Lykke til med deg:)

Skrevet

Lykke til du også!!!

Har sendt tanta på ferie for godt jeg nå håper jeg:)

Hu ble med smågutta t gubben på laaaang ferie:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...