Gå til innhold

Oppdeling av tomanns bollig.. ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi bor i 2 etg og driver å skal male huset.

Dette blir VELDIG mye surr , men prøv å les.. hehe

Nede på huset var det en råtten bjelke som måtte erstattes med en ny.

Samboeren min får forsikrings regningen på sitt navn , altså forsikringen for hele huset. Denne mnd ble det 500,- på hver.

Når samboern min spør de under om penger (siden han betalte hele regninga) sier de at de brukte de pengene på å kjøpe ny bjelke til huset. Fair enough!

Men så.. Vi driver å maler huset denne uka.. Samboern min måtte vaske hele huset alene fordi han i 1 ikke tør stå på stigen.

Så begynte vi å male i dag.. De i 1 maler KUN nede.. Altså "sin" del..

Så da spør samboern min om det er meningen da.. At de maler bare nede fordi det er "deres" del? Ja svarer han i 1.

Da sier samboern min at han vil ha igjen de 500,- for den bjelken.

Noe jeg synes er helt riktig da den bjelken sitter på "deres" del.

Vi har også revet den ene verandaen vår og venter på penger til å bygge opp ny. Da må nesten de i 1 betale halve verandaen vår å da.. Om de mener vi må betale for ting som de sier er bare deres del?

Blir surrete i hue jeg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff stakkars dere sier jeg bare.... Så utrolig smålig! Enten så får de finne seg i å spleise på alt, selvom det er på "deres" del ellers får de dele riktig, ikke slik at det blir til fordel for dem?!! Kjenner jeg blir irritert..

Skrevet

Ja jeg har ikke peiling på hva vi skal gjøre jeg.. Har ikke no lyst til å krangle med de heller.. :(

Skrevet

Fler med erfaringer eller råd?

Skrevet

boLig skal det såklart stå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...