Lavendel*06*10* Skrevet 25. juli 2007 #1 Skrevet 25. juli 2007 Vi bor i 2 etg og driver å skal male huset. Dette blir VELDIG mye surr , men prøv å les.. hehe Nede på huset var det en råtten bjelke som måtte erstattes med en ny. Samboeren min får forsikrings regningen på sitt navn , altså forsikringen for hele huset. Denne mnd ble det 500,- på hver. Når samboern min spør de under om penger (siden han betalte hele regninga) sier de at de brukte de pengene på å kjøpe ny bjelke til huset. Fair enough! Men så.. Vi driver å maler huset denne uka.. Samboern min måtte vaske hele huset alene fordi han i 1 ikke tør stå på stigen. Så begynte vi å male i dag.. De i 1 maler KUN nede.. Altså "sin" del.. Så da spør samboern min om det er meningen da.. At de maler bare nede fordi det er "deres" del? Ja svarer han i 1. Da sier samboern min at han vil ha igjen de 500,- for den bjelken. Noe jeg synes er helt riktig da den bjelken sitter på "deres" del. Vi har også revet den ene verandaen vår og venter på penger til å bygge opp ny. Da må nesten de i 1 betale halve verandaen vår å da.. Om de mener vi må betale for ting som de sier er bare deres del? Blir surrete i hue jeg..
Lille Filur Skrevet 25. juli 2007 #2 Skrevet 25. juli 2007 Uff stakkars dere sier jeg bare.... Så utrolig smålig! Enten så får de finne seg i å spleise på alt, selvom det er på "deres" del ellers får de dele riktig, ikke slik at det blir til fordel for dem?!! Kjenner jeg blir irritert..
Lavendel*06*10* Skrevet 25. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. juli 2007 Ja jeg har ikke peiling på hva vi skal gjøre jeg.. Har ikke no lyst til å krangle med de heller..
Lavendel*06*10* Skrevet 25. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 25. juli 2007 Fler med erfaringer eller råd?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå