Gå til innhold

TRENGER HJELP!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan skal jeg få babyen min til å sove i sin egen seng om natten og kutte ut nattmåltider? Er våken flere ganger og jeg blir dritt lei rett og slett... Sliter meg helt ut:( Han er ca. 9 mnd og trenger vel ikke natt måltid???

Håper noen har noe tips til hva jeg kan gjøre:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter litt jeg....

Skrevet

er det virkelig ingen som har noen tips?????

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Skriv et nytt innlegg med en annen overskrift der du beskriver problemet...kanskje noen ser det da, og kan være til hjelp!:-)

Skrevet

det som funka for meg var smokk... han ville ikke ha, men mamma var sta og han ga seg til slutt...

begynn med formiddag dubber og videre til kvelden, vidunder kur her...

våkna hver 2 time, men blei fort bedre med smokk..'

lykke til

Skrevet

hmm har egentlig ingen gode tips..tror det er noe som man bare må begynne med helt fra starten av...snuppa vår på snart 6 mnd har aldri vært oppe i våres seng..har vi vært helt bestemt på fra første stund..hun har sovet hele natten siden hun var 3 mnd, da begynte hun med grøt....fikk grøt kl 8 og flaske helt til hun sovnet i sofaen...hun sover fra 9-10 om kvelden til rundt 8-9 dagen etter..kanskje ha sutten 1 eller 2 ganger om natten...

husker jeg slet med min første ang nattmåltid...da tok vi rett og slett noen dager vi hadde ferie og byttet på...ga kunn vann på flaske..og vi ga ikke etter uansett hvor sur hun var..etter 1 uke så ga hun bare opp,viste at hun ikke fikk noe melk uansett hvor mye hun sutret..passet på å gi henne grøt og middag på dagen selvfølgelig...og at hun var god og mett på kvelden...fikk så mye grøt og mme hun ville ha...viktig å ikke bryte opp når dere først har bestemt dere selv om det en kamp..men man lærer med andremann...det gjorde ihvertfall jeg:) sovet godt i 3 mnd nå jeg:)

Skrevet

Hei.

Jeg haddre det sånn som deg,våken mange ganger i løpet av natten.

Hadde ikke lyst til å ta skrikekuren,men så ble jeg så sliten og tenkte...shit jeg prøver,og det gikk over all forventning.Lillegutt jamret seg litt,gråt 2 min.også var det over.Mitt råd er at du må være motivert for å prøve det,og hold ut,de sier det er gjort på 2 eller 3 dager,og du får en helt ny verden etterpå.

Min lille sovner nå mellom 19 og 19.30,sover helt til 06.Tidlig,JA,men utrolig digg å ha hele kvelden og natta selv.

Lykke til

Han trenger ikke nattmat nå.))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...