babyimagen2 29.07.07 Skrevet 25. juli 2007 #1 Skrevet 25. juli 2007 var på ultralyd idag for å se hvordan barnet lå. vi visste at hun lå med hodet ned, men hun ligger ganske langt opp enda, og har ikke festet seg. har 4 dager igjen til termin og er førstegangs! hadde virkelig håpet å få rundt termin, men nå virker det som hun aldri vil komme ut. trodde også jeg skulle få litt mer ut av ultralyden. eneste hun kunne si var at det var hodet som lå ned og ikke rompa. men det visste vi jo! "kom inn når du får rier så tar vi det derfra" da først skulle se se om bekkenet var for smalt eller om det var en annen årsak. går bare å håper på at hodet skal synke ned i bekkenet nå. er det ikke håp om at jeg kan få rundt termin, eller er jeg dømt til å å langt over? noen erfaringer?
Ranveig R Skrevet 25. juli 2007 #2 Skrevet 25. juli 2007 Ingenting er sikkert når det gjeld kropp... Forrige gong var ungen min langt nede i bekkenet frå ca veke 33, og hovudet festa seg i veke 38. Likevel kom ikkje ungen før 15 dagar over termin, etter igangsetteing. Du må nok berre smøre deg med tålmodighet og vente... Det er veeeeldig trasig å gå langt over termin, men uansett er det ikkje lenge til ungen kjem no...
Baby i mars 08! :-) Ble april. Skrevet 25. juli 2007 #3 Skrevet 25. juli 2007 Hos meg lå førstemann ganske langt oppe leeenge, men så plutselig la han seg til rette. Fødte 1 uke etter at han hadde festet seg. Nr to la seg godt til rette tidlig men jeg gikk en uke over termin. Med nr tre så lå hun langt oppe når jeg kom inn på sykehuset og vannet gikk. Lå i 15 min med pressrier uten å få presse for at hun skulle få synke ned. Men det er kanskje litt annerledes når man har født før, jeg vet ikke. Når ting først begynner å skje så kan det jo skje fort. ;-)
babyimagen2 29.07.07 Skrevet 25. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 25. juli 2007 ja, jeg får håpe det=) har lyst til å se henne nå=)
*RutIetutt* Skrevet 25. juli 2007 #5 Skrevet 25. juli 2007 Har det på samme måte som deg...skrevet innlegg om det tidligere i dag. Termin i morgen og hodet er ikke festet og ligger i følge legen for langt oppe til at det skal skje noe snart:o(((( Er annengangs da, men har aldri gått gjennom en hel fødsel før - endte med ks sist etter bare 3 cm åpning....så jeg vet ikke om det har noe å si. Håper bare legen har veldig lite peiling på hva han snakket om...for jeg har vært klar i mange uker allerde...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå