melissa&baby:) Skrevet 25. juli 2007 #1 Skrevet 25. juli 2007 Nå har jeg hatt kraftige kynnere i hele natt, og for på føden for en sjekk. Da hadde jeg 2 cm åpning! Ble ekstremt glad og trudde at gutten min skulle komme nå.....men naida nå sitter jeg her hjemme og kjenner et tak då og då, men virker som de forsvinner ..... Noen som har opplevd dette? Tok det lang tid før fødselen var igang med dere ? er andregangs..
babyimagen2 29.07.07 Skrevet 25. juli 2007 #2 Skrevet 25. juli 2007 ser du har termin samme dag som meg:) har ingen gode råd, men må si det at her er verken hodet festa, kynnerene særlig vondte eller babyen synket spesielt mye ned i bekkenet, så du er nok nærmere fødsel enn meg =P heldiggris =)
hønemor-76 fødte 130707 Skrevet 25. juli 2007 #3 Skrevet 25. juli 2007 Hallo.... jeg fikk nr 3 for 12 dager siden og ble sendt hjem med 2 cm åpning.... dro hjem kl 1930 på kvelden og kl 2300 satte det skikkelig igang og da var han ute kl 0618 om morgenen etter.... Hadde også kun tak nå og da de 3 timene før det satte skikkelig igang igjen... Prøv å ikke tenke så mye på at det må ta seg opp.. vet det ikke er lett men prøv å slappe av og gjør noe du virkelig har lyst til å gjøre så skal du se det muligens tar seg opp igjen.... Jeg fikk beskjed av jm at kroppen faktisk kan holde igjen på en måte om du fokuserer for mye på at det må sette igang... Selv dro jeg hjem og tok en lang dusj.... slappet av med en god film i senga og tok det helt rolig.... etter 3 timer startet det igjen.... Masse lykke til... du er snart i mål...
Vi fikk en Jente! Skrevet 25. juli 2007 #4 Skrevet 25. juli 2007 Hei! Tror ikke man regner fødselen for å være igang før det er 3cm åpning. 1 og 2 cm kan man vist gå med leeeenge!..... Men se det positive i det! det er ihvertfall modent og klart til å komme ut. Vet det! er ikke lett å være positiv hele tiden......har selv 1 cm åpning vistnok og har hatt det i 1 1/2 uke.......sukk......
*RutIetutt* Skrevet 25. juli 2007 #5 Skrevet 25. juli 2007 Hmmmm...jeg lå på føden i 18 timer med skikkelig vonde, tette rier....fikk aldri mer enn 3 cm åpning....men min fødsel var så absolutt i gang...
melissa&baby:) Skrevet 25. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 25. juli 2007 jeg har ca 2 kraftige sammentrekninger i timen nå....så det er vel litt håp ennå at det tar seg opp... Nå skal vi grille! så får håpe jeg glemmer det litt, så kan det bli full gang i natt:) Sender i hvertall masse fødestøv t dere!!! Hodet har ikke festet seg hos meg heller, var faktisk ganske langt oppe sa jordmor på føden i natt, så det kan skje uansett:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå