June Anette Skrevet 25. juli 2007 #1 Skrevet 25. juli 2007 føl mæ så dåli behandla hos jordmora... virka som om ho ikke e så nøye når æ e på kontroll.. ho gleme av å skriv opp på det sjemae kor mye magen har voksn, å kordan urinprøven e, å har nestn aldri tid t å svar på ting æ lure på, hvær gang når ho har jort alt å svara alle tlf, så sir ho bare, " ja da sees vi ijenn" åsså datoen.. kan man få bytt jordmor viss man ikke e fornøyd me ho..??
bell3, fikk gutt Skrevet 25. juli 2007 #2 Skrevet 25. juli 2007 Ja det trur eg du har krav på. Og du burde legge inn en klage, for det er utrolig viktig at alt blir påført papirene dine. Stå på krava dine!
Tpop Skrevet 25. juli 2007 #3 Skrevet 25. juli 2007 Du kan bytte eller slutte. Jeg sluttet hos jordmor ned førstemann da hun aldri hadde svar på noe av det som ble spurt etter og det var en megt sær dame som svært få liker i denne kommunene. Jeg begynte og bare gå hos legen en gang i mnd i stede. Det har jeg gjort nå også, delvis pga at jeg har vært sykmldt og har måtte gått dit hver mnd likevel.
*smula* Skrevet 25. juli 2007 #4 Skrevet 25. juli 2007 du kan selv velge om du vil gå til jordmor eller til fastlegen din. Og hvis det er flere jordmødre i din kommune, så kan du velge hvem av dem du vil gå til. Jeg gikk til jordmor fra t.o.m uke 33, etter det har jeg vært hos lege.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå