Gå til innhold

bobobaby is back ; )

bobobaby+Lucas og Nathalie

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei, ser jeg har vært etterlyst. har vært på hytten noen dager. ingenting mer har skjedd her dessverre. men men... noen som vet hvordan det går med snøjente? har hun født? eller er det fortsatt håp om å snike i køen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe;) Fortsatt håp du;) Kommer du på treffet i morgen? Jeg var sikker på at du hadde født jeg.. Jeg tror nok jeg kommer til å gå over jeg nå. bare 2 dager til termin og ingenting har skjedd.. jaja

Skrevet

halla bobobaby. dyttet opp innlegget mitt fra i natt så du kunne lese)

Skrevet

ja klart jeg kommer i morgen. vi har en oppgave i morgen vi. vi må lukte på babyene som kommer. det skal visst funke. he he... har du bare 2 dager igjen ja? jeg har 8 dager igjen.

Skrevet

hehe.. ja, det skulle visst hjelpe det har jeg hørt;) Huff.. Det er egentlig fælt å se at termindato nærmer seg uten at noe skjer, men jeg har troen på fullmåne og 30.juli.. jaja:) Da skjer det sikkert med oss begge tror jeg:-) Det ble på Opus istedetfor det vanlige stedet? Litt deilig med forandring synes no jeg.. ;)

Skrevet

ja, kjekt med litt forandring. ja jeg sitter bare og ser på hvor tiden flyr avgårde. er snart en uke siden det var nestenfødsel på meg nå. må skje noe igjen snart.

Skrevet

huff ja, det må ha vært frustrerende:) Det er litt sånn nå at når jeg våkner om morgenen og ingenting har skjedd så er det litt skuff;) men nå har jeg begynt å lage meg prosjekter for å få tiden til å gå;-) jeg rydder og vasker i skap og skuffer, nå har jeg bolledeig til heving, går turer besøker venner og familie og litt sånne ting som jeg ikke får tid til når babyen kommer;) Jeg får hvertfall tankene over på andre ting..

føler du deg i form til å komme i morgen da?:) klem

Skrevet

prosjekter ja. det holder jeg meg unna. er altfor trøtt. dagene går mest til å ligge på sofaen og bimme og se film. kommer til et punkt på dagen der det føles som om all energien min bare renner ut av hendene på meg. og jeg orker ikke tenke en gang, vil bare grine fordi at jeg er så sliten. håper virkelig det kommer seg når lucas kommer ut.

begynner å bli rimelig lei nå. han har lagt med en fot oppi ribbenet mitt i flere dager nå. gjør vondt hele tiden utenom når jeg ligger.

Skrevet

huff.. ja, jeg skjønner deg:) Jeg hadde det akkurat slik som deg for noen dager siden, jeg var så lei og utålmodig.. Men så tenkte jeg bare at jeg skal prøve å la være å syte til terminen er over hvertfall.. Både jeg og sambo prøver å la være å håpe på så altfor mye før den er overstått hvertfall ;)

Jeg tror nok du kommer til å bli full i energi når Lucas kommer jeg.. ;) Tenk bare på det energikicket du får når du får han i armene dine første gang.. *sukk* ;) hehe..

Skrevet

åh... ja skal bli godt å få han i armene mine. gleder meg sånn til å se han. godt vi har treffene så vi får tiden til å gå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...