Vi fikk en Jente! Skrevet 25. juli 2007 #1 Skrevet 25. juli 2007 Heisann! Lurte på om det er noen som har en mening om hvilken brystpumpe som er best? Finnes jo så mange og ikke vet jeg hvilken jeg skal velge!
fillyfjonka, nr.3 i oktober Skrevet 25. juli 2007 #2 Skrevet 25. juli 2007 Vet ikke helt med merke, men kjøp elektrisk først som sist. Håndpumpe er slitsomt og ikke like effektivt. Jeg har en som heter "Medela", som jeg er veldig fornøyd med. Den bråker som et uvær da, men det gjør de visst alle sammen. Legg en pute over=) Har ikke prøvd noen andre elektriske da, så jeg vet ikke hvordan den er i forhold til andre...
Siza m/prinsesse og juleprins Skrevet 25. juli 2007 #3 Skrevet 25. juli 2007 Jeg har også medela, og det ble sagt at meieriet starta opp med melkinga når jeg begynte med den.. Hehe... Men elektrisk anbefales hvis du skal gå til innkjøp.. Fylte opp ei flaske på en-to-tre! Ei venninne av mannen min kjøpte manuell, og angra litt for det... Tungvint...
3 skatter ute:) Skrevet 25. juli 2007 #4 Skrevet 25. juli 2007 medela swing, uten tvil, og den bråker ikke så ille som de tidligere modellene heller:)
Snupsipus Skrevet 25. juli 2007 #5 Skrevet 25. juli 2007 Er det noen som har prøvd Avent sin elektriske brystpumpe?
Bea har snart 4 barn? Skrevet 25. juli 2007 #6 Skrevet 25. juli 2007 skal du kjøpe det no da?Skal du være mye borte fra barnet?Eg hadde en vanlig håndpumpe når eg fikk eldste men brukte den svært lite.. og med dei to andre har eg ikkje brukt den.....glad eg ikkje sølte vekk penger på elektrisk..................
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå