Gå til innhold

Oppblåsbar gjesteseng.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser at de har tilbud på oppblåsbar gjesteseng på Smartclub. Er det noen her som har ligget på en oppblåsbar seng? Lurer på om det er ok, eller veldig klamt? Ønsker ikke å plage gjestene mine heller.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De er grusomme, klamme og så lekker de luft slik at det er betydelig mindre luft i når du står opp enn det var da du la deg. Da ville jeg heller ligget på madrass på gulvet.

 

Skrevet

hvis det er det som har sånn fløyel oppå så er de kjempegode å ligge på!!!

Skrevet

Kjenner noen som hadde en sånn, de var veldig fornøyde. Men aner ikke om det er samme type, da. Du får vel se nøye på den i butikken.

Skrevet

Jeg synes også den er god å ligge på :) Riktig at den lekker litt luft i løpet av natta, men da er det bare å blåse litt ekstra i før neste natt ...

Skrevet

Enig, de med fløyel er gode til gjesteseng.

Er litt mindre luft i når du våkner, men ikke mye. Samboer syns senga er kald, men vi har en tynn overmadrass oppå. Da er det problemet løst.

 

Kjøpte vår på jysk vi. Bruker den både hjemme og borte. Ikke vi hjemme da seff, men gjestene.

Skrevet

Takk for svar. Er det lett å falle ned fra senga når det er to som ligger oppå?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...