Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:)

Går nå i uke 38, men syns ikke at magen har sunket noe merkbart egentlig. Jeg har ikke hengt meg noe særlig opp i det heller, men MÅ magen synke synlig merkbart etter som ting nærmer seg?

Hodet har festet seg og sitter bom fast iflg.legen.

Jeg er ikke bekymret eller noe, men jeg lurer på om alle mager synker? Jeg ser jo de stakkarane som holder på å tippe over da magen henger liksom helt der ute i løse luften og langt nede.....slik blir jeg ihvertfall ikke! Da må noe stort skje:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dette lurer jeg og på.men folk som kjenner meg sier magen min har sunket,men jeg merker det ikke og ikke samboer heller.....

Skrevet

Vet ikke om den må synke, men d er noe med at babyen må være langt nede for at fødselen skal starte...men d kan skje fort..jeg har sunket max og er 32+4 idag...

Skrevet

den synker nok, men det kan ta tid. Med meg sank den ikke før i uke 36. Så dette varierer....

Skrevet

Hvis du føler at du får puste bedre og kanskje har litt mindre halsbrann enn tidligere kan det være tegn på at den har sunket.

Skrevet

Takk for svar jenter:)

Halsbrann har jeg ikke hatt, men du sier noe der med pusten... Men uansett, jeg er jo allerede i uke 38, så jeg føler den må komme seg nedover snart:)

Men ting skjer fort. Synker den like fort som magen kom, så skal det nok gå greit. Og vi ser jo alle forskjellige ut, så det er jo ikke like lett å se på gravide hva som er skjedd og ikke ;o)

Skrevet

min sank ikke, fødte i uke 39, og hodet var festet et par uker før. Så da må vel ikke magen synke....?

Skrevet

Hei. Jeg har termin i dag og magen min har ikke synket. Hodet til knøtten er festet for et par uker siden. Tror det varierer litt om magen synker eller ikke..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...