Gå til innhold

Uke 38: han hikker 2 til 3 ganger daglig - normalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynner å bli en smule lei den hikkingen og dultingen jeg nå...

Jeg syns så synd på han når han hikker at jeg blir irritert, men på meg selv vel og merke.

Ellers så kjenner jeg sånn dulting eller bølger om du vil helt oppe ved puppene... Hodet har festet seg, så føttene ligger jo godt plantet oppover mot ribbeina mine. Jeg får ikke vondt eller noe, men det kjennes ut som noen store luftbobler som punkteres når han kaver litt med bena oppe ved ribbbeina/puppenen..

Noen som vet hva jeg mener?

Han har jo blitt stor nå, så jeg kjenner ikke så mye spark, mer store og seige bevegelser.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei,mine hikka alltid mye rett før jeg fødte dem...tror ikke d er så unormalt at di hikker mye :)

Skrevet

Har akkurat samme greiene med jenta mi...er i uke 36, og hun hikker hver dag, kanskje 2 ganger om dagen...varierer litt! Magen hopper når hun gjør det, og det kan være litt slitsomt..men er ikke hikking et godt tegn da?? Ikke så lenge igjen nå heldigvis, så vi får bare holde ut:-D

Skrevet

At babyen hikker er bare koslig syns jeg=) Er visst et godt tegn på babyen også..=)

Skrevet

Er i uke 35 og har det veldig likt ... fortsatt litt sparking, men mest dytting og "kravling". Hikker veldig mye ... kan vare nesten en halv time! Men det er jo trening av lungene da ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...