Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei: )

Er ganske ny her, har vært på bim og dib lenge og lest endel her inne også, men dette er første mnd vi har prøvd helt på ordentlig. Har øvd litt på prøvinga med eltester og sånn, men har ventet litt pga bryllup og diverse.

Jeg har i løpet av de siste dagene blitt spådd av 2 forskjellige på spåforumet her hvor den ene spår meg gravid i nov/des med en gutt, den andre en gang i vinter, hun så snø, og da med en jente.

Jeg synes sånt er spennende, men kjenner at jeg veksler mellom å ikke tro på det, samtidig som jeg blir bittelitt nedslått av tanken for da trenger vi jo ikke prøve på noen mnd, og i neste øyeblikk igjen ler jeg av meg selv og føler meg dum som legger noe i det: )

Er det noen av dere som tror på slike spådommer? Isåfall hvorfor/hvorfor ikke? : )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor får man noen til å spå om slikt da? Ikke at jeg tror på sånt, men er jo artig å høre andres meninger lell. Hadde nok prøvd for fullt, uten å legge så mye i hva noen har spådd (c;

Skrevet

Mange som spår inne på spå/horoskop forumet, men det er oftest mange som vil bli spådd også så det kommer litt ann på om man får svar eller ikke.

Ja vi kommer til å prøve, hehe, mannen min tror ihvertfall ikke på sånne ting og synes jeg er helt tullete. Men jeg synes det er gøy da: )

Skrevet

Jeg har vært prøver i ca 12. pp nå, og har vel i løpet av den tiden blitt spådd av ganske mange her inne. Både på Bim og Dib. Synes det er litt gøy og spennende jeg da. Ingen som har fått rett enda, men har enda noen måneder igjen til siste spådommen "går ut". Er også litt sånn at jeg ikke helt vet hva jeg skal tro, men det er jo samtidig litt artig og spennende som sagt. Håper de får rett denne gangen, så kanskje det blir en spire på meg i løpet av sensommer/høst :)

Skrevet

hei Jeg har blitt spådd.. det var i januar i 2006. ho så dette:

- jeg skulle treffe en mann som hadde en gutt fra før(det stemte det). han var min store kjærlighet og vi skulle gifte oss og få barn innen tre år.. Ho såg jente-gutt-jente. de to første var veldig tette eller tvillinger.. ho såg også på det tidspungtet at jeg var dypt såra av en mann.. og det stemte også.. jeg bruker endel tarotkort og pendel for å få svar på ting..men stolte ikke på mine egne evner så jeg ringte til ei synsk dame.. og de har i ettertid vist seg at kortene og pendelen har svart riktig.. så jeg tror på det ja, når det kommer fra seriøse folk som virkelig kan det... men ver obs på mye humbug der ute som vil tjene penger..

Skrevet

Av hvem ble du spådd av?

Jeg ble også spådd tre barn og kjønn stemte også. Jeg vil ha en til men blir merkelig nok ikke spådd dette. Gir snart opp og få flere så jeg vil gjerne finne en seriøs som kan spå meg.

Skrevet

Ble spådd av Wicca og en Aurora etellerannet? Håper ingen av de blir fornærma nå, men jeg tror det er på amatørstadiet som de fleste andre som spår her inne. Noen har jo lenger erfaring enn andre da, så jeg tør ikke si noe sikkert: )

Synes det er spennende å høre at flere av dere har blitt spådd ting som stemmer. Jeg kan bare håpe i mitt tilfelle og i ditt tilfelle Vil bli mor til nr 4. at det ikke stemmer. Kan jo ikke gi opp prøvinga for det mener jeg: )

Skrevet

huska ikke ka ho hete.. fikk navn og nr når jeg var på ei sånn alternativ messe..;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...