Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 25. juli 2007 #1 Skrevet 25. juli 2007 Hvor summer er på 0 kr =) Skulle hatt flere sånne regninger ja =)
dama Skrevet 25. juli 2007 #2 Skrevet 25. juli 2007 off.... nå som vi ikke bruker noe strøm nesten, så skrur de opp nettleia slik at den er tre ganger så stor som strømforbruket.... vi skal nok aldri komme til å få billig strøm tenker jeg....
Gjest Skrevet 25. juli 2007 #3 Skrevet 25. juli 2007 hvordan er det mulig.. har lav strømregning jeg også nå på sommeren (betaler nettleie til annet selskap) , men er jo alltid litt strøm som brukes da... lys, kjøleskap,fryser...etc...
SnupsaTupsa Skrevet 25. juli 2007 #4 Skrevet 25. juli 2007 fortell meg trikset for hvordan du fiksa det 'a??? her er de stort sett på 2000+- *sukk* og vi bruker ikke mye heller. uansett hvor mye vi sparer så blir prisen høyere...
Gjest Skrevet 25. juli 2007 #5 Skrevet 25. juli 2007 Det er mulig ved at man betaler strøm akonto og at selskapet har avregning to ganger i året.... vil jeg tippe ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå