sweet dreaming Skrevet 25. juli 2007 #1 Skrevet 25. juli 2007 Jeg har en ammepute, som jeg bruker. har den liggende nede i sofaen og selvfølgelig når man ammer så kommer det gjerne litt melk på den og kanskje litt gulp. Det er jo en ammepute, og av den grunn så er det liksom min personlige, greit nok for meg siden det er min melk . Men jeg kunne ikke tenkt meg å låne andres ammepute. Men min svigerinne, som har barn på samme alder og ammer, kommer på besøkog da slenger hun seg ned i sofaen, setter seg godt til rette med ammeputen min og begynner å amme, etterpå er jo min pute full av hennes melk og jeg MÅ bare vaske den for jeg syns det er ekkelt. Om hun bare hadde spurt først så kunne jeg forklart at nei, ikke lån den værsåsnill.. Men hun kommer alltid overaskende på besøk og det er omtrent det første hun gjør å suge til seg puta og slenge ut puppen. Og vi har ikke så nært forhold, vi har bare like gamle barn så hun kommer hit når den eldste er helt rabiat og vil leke med min eldste. Jeg blir sikkert stemplet som rar hvis jeg sier ifra også. Så hittil har jeg vasket den etter besøk. Men er det jeg som er sær som har litt kroppsvæskefobi, eller er det hun som er litt rar?? Anyone??
yasmina Skrevet 25. juli 2007 #2 Skrevet 25. juli 2007 Ikke vet jeg, hhar aldri brukt ammepute.... Men kan du ikke gi henne en gulpeklut og be henne legger den under ender paaskudd av at din baby griser slik at det sikkert er best for dem og de har den der slik at babyen hennes slipper aa ligge i gammel melk.....
smakk Skrevet 25. juli 2007 #3 Skrevet 25. juli 2007 Tilby henne en tøybleie neste gang hun kommer, jeg btukte alltid det som ammeklut jeg, så slapp jeg at alt stinka sur melk ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå