Gjest Skrevet 25. juli 2007 #1 Skrevet 25. juli 2007 Fikk nettopp vite at den eldste tanten min døde i dag, av kreft. De oppdaget det for sent, så var ingenting å gjøre med det, så vi har visst en stund at det kom til å gå denne veien. Jeg får ikke reist i begravelsen hennes. Min far er fra Finnmark, og mesteparten av familien hans bor der oppe, mens vi bor i Bergen. Jeg fikk heller ikke reist i begravelsen til Bestemor i påsken for jeg var så dårlig på den tiden. Jeg skrev et brev til tante for et par uker siden for å takke henne for det hun har vært for meg og for at hun skulle vite at jeg tenkte på henne. Føler at jeg fikk sagt farvel på den måten, men det var vanskelig å skrive brevet, vet liksom ikke helt hva man skal si. Måtte bare dele dette med noen. Er så emosjonell om dagen så orker ikke snakke med noen, for da bare griner jeg.
Vi fikk en Jente! Skrevet 25. juli 2007 #2 Skrevet 25. juli 2007 Kondolerer. Trist at slikt skal måtte skje midt i en tid som skal være lykkelig for deg.
Gjest Skrevet 25. juli 2007 #3 Skrevet 25. juli 2007 huff, ikke kjekt når slikt hender...og enda mindre kjekt er det når du ikke får dratt noen steder. men jeg tror nok at tanten din ble glad for brevet hun fikk, og visste at du ikke kunne komme om det skulle hende henne noe rundt denne tiden...så ha hvertfall det i tankene, at hun hvet at du satte pris på henne og tenkte på henne fordeom du ikke kunne komme. håper du får tid til å sørge også. kondolerer hvertfall.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2007 #4 Skrevet 25. juli 2007 huff da,dette var ikke noe kjekt å høre:( du fikk i hvertfall skrevet et brev til henne å takket for hjelp å d var jo kjempe fint av deg,dumt når avstanden er så stor å at du ikke får dratt i begravelsen..du har minnene fra henne i hvertfall..d er jo kansje ikke noe trøst men,håper d går bra med deg..vet hvordan du har d.min bestefar døde 2 dager etter at jeg gifta meg å jeg fikk ikke tatt farvel med han..men,ønsker deg lykke til videre med alt annet...trøste klem til deg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå