Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 25. juli 2007 #1 Skrevet 25. juli 2007 Tør jo ikke henge på dib i dag...i alle fall ikke på skravle så lenge det teite innlegget er her. Så jeg tør jo heller ikke å se etter tråder om det allerede har blitt sletta, så beklager hvis det finnes en lignende tråd allerede.
lenej :o) Skrevet 25. juli 2007 #2 Skrevet 25. juli 2007 kæm faen e d som har lagt d ut??? forbanna menneske, måtte du få diare i en mnd!!! men! eg har hørt så mange teoria, å diverse i mange HP-forum, så ser bare på de her trådan som teoria da..! dermed basta! så blir eg helelr overraska når eg les boka, å tenke da, at aha! dem døde! eller, aha! dem døde IKKE! har hørt også masse forskjellig nå etter boka kom ut også da.. MEN FORBANNA NÆPSKRELL SOM LEGG UT SÅNNT HER!!!!
fleXibel Skrevet 25. juli 2007 #3 Skrevet 25. juli 2007 Det er fjernet på skravle iallefall.. Om webmaster har tatt tid å slette på andre sider vet jeg ikke.. slike innlegg var ikke noe pri for dem å fjerne..
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 25. juli 2007 #4 Skrevet 25. juli 2007 Er vel bare å putte inn en reklame på sånne tråder, så kommer moderator med en eneste gang! Men da henger jeg på skravle.
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 25. juli 2007 #5 Skrevet 25. juli 2007 Faen...det er jo OVERALT!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå