Gjest Skrevet 25. juli 2007 #1 Skrevet 25. juli 2007 Hva skal jeg gjöre efter neste tirsdag da er jo fustrerte fruer slutt på TV 2 . I fölge programbladet har ikke tv2 kjöpt flere sesoner av serien pr dags dato. ( uaaaaaaaaaaaaahhhh jeg er hekta . depp depp depp
Gjest Skrevet 25. juli 2007 #2 Skrevet 25. juli 2007 Er det sant?? Jeg er også hekta, sitter faktisk og ser sesong 1 akkurat nå.. Snufs..
Gjest Skrevet 25. juli 2007 #3 Skrevet 25. juli 2007 Eliiisabeth vi får starte en "stötte gruppe" ha ha !
Gjest Skrevet 25. juli 2007 #5 Skrevet 25. juli 2007 Åhh !! Hvor går jeg inn for å laste det ned fra nettet ? Koster det mye ?
*Cara* Skrevet 25. juli 2007 #6 Skrevet 25. juli 2007 Er ingen datanerd, så jeg har ikke så mye peiling akkurat:) Betaler ikke noe, men det diskuteres jo stadig vekk ang lovligheten ved å laste ned musikk, film osv.. Du bør ha relativt kjapt bredbånd, slik at det ikke tar så utrolig lang tid.. Du kan jo sjekke bearshare.com... Ikke det beste programmet, men fant sesong 3 der iallf... Bruker egentlig noe annet, men er stort sett min mer datakyndige lillebror som laster ned for meg... Vær obs på at du ikke tillater uploads, dvs...at andre kan laste ned fra din maskin. Men, som sagt, er ikke så datakyndig:)
moimoi Skrevet 25. juli 2007 #7 Skrevet 25. juli 2007 www.tv-links.co.uk en gave fra gud hvis du ikke vil ha virus på pcn og kan tåle litt dårligere bilde
Gjest Skrevet 25. juli 2007 #9 Skrevet 25. juli 2007 Kan vel finne de på internett. hvis du er av de som liker å laste ned greier.
Gjest Skrevet 25. juli 2007 #10 Skrevet 25. juli 2007 Ang nedlastning fra nett så er dette veldig enkelt! skal prøve å forklare... det beste er å bruke noe som heter torrents. da må du ha et program til å laste ned i. dette finner du på f.eks www.bitcomet.com (tror jeg, hvis ikke er det bare å gå på google og søke på bitcomet) last ned programmet (gratis) og lagre det på maskinen (du får veiledning). deretter går du inn på www.torrentz.com eller andre torrent-sider som www.btmon.com Går her utifra sånn det funker på torrentz.com: Søk på den serien eller filmen du vil laste ned. Da får du opp en lang liste over forskjellige filer du kan laste ned. De som er øverst på listen er som regel best. se på størrelsen på filen, en film pleier å være ca 700 MB. Helt til høyre på linjene er det en farge - grønn, gul eller rød. dette viser kvaliteten. last ned en som er grønn. Når du har funnet den du vil ha, trykker du på den. Da får du opp en liste over forskjellige sider du kan laste ned den filen fra. trykk på en av dem (hvis btmon.com står der så trykk på den). da kommer du inn på en ny side. trykk da på download file. du får opp en firkant på dataen der det står "Last ned i program" og da skal programmet bitcomet stå i den firkanten. trykk OK. BitComet åpnes da, og filen lastes ned! PS: gå inn på programmet bitcomet og sjekk om filen lastes ned. av og til må du godkjenne der før den begynner å laste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå