Spira31 Skrevet 25. juli 2007 #1 Skrevet 25. juli 2007 og det var positivt å høre at all vondt eg har hatt i det siste har ført ting med seg... slimproppen va vekke (den har gått litt etter litt hos meg,så den trenge ikkje alltid å gå i ett), hu røska oppi meg og eg har fått 1 cm åpning..eller sånn så hu skreiv "Cervix baktil, myk, 1cm lang,1 cm åpning. forl.hode dypt i bekken". Hodet e festa og hu kunne lett kjenne det..og så røska hu sånn oppi der at eg fekk ein ri... ikkje særlig behagelig akkurat.. men må sei eg e gla for at ting skjer og at eg ikkje har hatt så mye mage/rygg/bekken-smerter uten grunn! Så nå går eg bare rundt og håpe på fortgang..hehe.. kossen står det te med dokkår andre så har termin rundt meg eller i nær framtid for å sei det sånn? Hu sa òg at det va veldig bra te å ver 1.gangsfødende..sf-målet va på 36, eg e ganske lang fra før av (174) så tror babyen e ganske store og fine, litt over gjennomsnittet kanskje. Det vil jo vise seg når hu komme ut! Verste va vel kanskje at eg veie 80 nå, akkurat det samme som kommende pappaen.. hehe.. opp 20 kilo siden begynnelsen..men det går fint, snart ferdig nå! Oi langt dette. men glede meg te å høre kossen det går med dokkår andre:)
lb71 Skrevet 25. juli 2007 #2 Skrevet 25. juli 2007 så spennende å se om det "skjer" noe nå når JM har røsket litt i deg da. Enda litt tidlig men babyen er jo ferdig så kommer den nå er det vel bare en bonus. Jeg er 38 + 6 idag og venter mitt 3 barn. En gutt denne gang, veldig kjekt etter to jenter. Jeg skal til siste modningsakk. time imorgen og da skal jeg også røskes litt i ;-) Jeg hadde 2 cm åpning og var moden for ca 1,5 uke siden og har hatt to modningstimer etter dette. Blir spennende å sjekke imorgen om det har blitt forandringer. Har hatt noe kynnere og vondt langt ned i underlivet/kjeden men ikke det helt store aktiviteten nei. Har aldri vært nærmere da, bare 1,5 uke til termin. Dagene går så fort og jeg føler ikke jeg får tid nok til å gjøre ingenting mellom levering og henting i barnehage. Men men, da slipper jeg iallefall å kjede meg. Må gi beskjed om noe skjer da. Lykke til
Genusa&Andreas3mnd Skrevet 25. juli 2007 #3 Skrevet 25. juli 2007 Vil dette si at jordmor stripper dere når dere er i uke 38? Å, det gjør ikke min før jeg evnt går over termin hun....
Gjest Skrevet 25. juli 2007 #4 Skrevet 25. juli 2007 ååå jeg vil til din jordmor.. har termin på fredag og ingen har planer om å røske i meg før på overtid!!!
*RutIetutt* Skrevet 25. juli 2007 #5 Skrevet 25. juli 2007 Heldig du....har termin i morgen jeg og her ikke ikke hodet festet eller sunket nok ned i bekkenet til at det kommer til å skje noe snart....i følge legen jeg var til på kontroll i dag:o( Har MASSE mensesmerter, kynnere, tak i ryggen og vonde nedpress - har hatt det i mange uker nå....men til ingen nytte tydeligvis....*snufs*(((( Sf-målet mitt har lagt på det samme de tre siste ukene - 35 cm - og vekten likeså (71 kg....) har masse vann i bena og fingrene for tiden...blæhhhh:o(
Spira31 Skrevet 25. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 25. juli 2007 hei igjen jenter:) Nå har eg komt hjem fra byen..glamatfestival her (Stavanger),så ville jo få med meg litt av den..men nå e eg jammen meg gåen i bekken, lår osv... sliten! Håpe eg har gått meg litt nærmere fødsel... kanskje prøve litt sex i kveld? Har litt skrekken for det for forrige gang fekk eg så vondt etterpå, føle ikkje ting e heilt vanligt der nere.. hehehe.. men det holde vel at han komme? Eller må eg komma òg for full effekt? Rutletutt; vann i kroppen her òg, forlovelsesringen har hengt rundt halsen ein goe stund nå...
lb71 Skrevet 25. juli 2007 #7 Skrevet 25. juli 2007 til dere over som ikke blir strippet før termin: har dere spurt om dette? Kan ikke skjønne hvorfor de ikke vil gjøre det for dere. Dårlig gjort! JM som skal røske litt i meg imorgen er hun som tar modningsakkupunktur på meg. Det er flere JM som driver for seg selv. Min vanlige JM har ikke tilbudt seg dette og jeg har ikke spurt heller da. Men at dem kan si nei til det om dere spør... Skjønner ikke hvorfor det altså. Til deg Spira som har vært på gladmat, var der mye folk? Jeg har ikke orket å gå ned til byn. Bekkenet er ett mareritt og føttene passer ikke i noen sko. Masse vann i føttene, elendige greier. Imorgen skal jeg jo til modningsakk. for 3 og siste gang og skal være der kl 1000. Når begynner gladmat imorgen, vet du det?
Spira31 Skrevet 25. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 25. juli 2007 ja, masse folk og bra liv:) kjøpte meg noen ecco-sandaler for noen måneder siden...går kun i de.. vann i føttene her også, men de er fantastiske. Glamaten begynner kl 9 tror eg..se på http://www.gladmat.no/ bekkenet mitt e heilt gåent nå ja.. rolig kveld nå! Ingen så har svart på mitt lille sexspørsmål tidligere oppe i denne tråden.... ? !
lb71 Skrevet 25. juli 2007 #9 Skrevet 25. juli 2007 tror der blir ekstra god effekt om dere kommer begge to da men alt hjelper visst. Jeg er ikke så desperat enda at jeg engang orker tanken. Verker jo over ALT og har problemer bare med å snu meg. Misunner deg som orker en omgang med mannen nå... Men, om en uke når det nærmer seg termin så kanskje jeg orker alikevel..
Spira31 Skrevet 26. juli 2007 Forfatter #10 Skrevet 26. juli 2007 hei igjen! Prøvde til og med på sex igår kveld (syns ikkje det e så kos lenger med vondt bekken osv, glede meg veldig te eg e "normal" der!).. men fekk bare vonde kynnere.. har det ennå.. vil ha mer vondt og skikkelige rier heller! problemer med å snu seg ja...samme her.. det e så gale at eg seie "au, au, au" når eg må snu meg i sengen... off.. men altså han kom inni meg, eg lå med sæden oppi meg ein goe stund og så ga eg meg sjøl ein orgasme med vibrator..men, altså ikkje særligt resultat annet enn disse vonde kynnerne.. kjipe greier. Ka ska eg finna på idag då... misunnelig på de så bare vannet går plutselig på... ! Vondt både i mage og korsrygg nå, så det e jo kanskje ennå mer modning på gang..men eg vil gå i fødsel!! Sånn.. fekk av meg litt frustrasjon der;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå