Gjest Skrevet 25. juli 2007 #1 Skrevet 25. juli 2007 Hei :-) Noen som laster ned greys, som da er kommet til slutten av sesong 3? Jeg lurer på om noen vet om og evt når sesong 4 kommer?
sikat Skrevet 25. juli 2007 #2 Skrevet 25. juli 2007 Har sett nesten hele sesong tre nå, har bare de to siste episodene igjen Har dessverre ikke peil på når/om sesong fire dukker opp
Krøllefrøken Skrevet 25. juli 2007 #3 Skrevet 25. juli 2007 Jeg tror sesong 4 starter i USA utpå senhösten. Mener jeg leste det et sted... så da er det bare å laste ned
Gjest Skrevet 25. juli 2007 #4 Skrevet 25. juli 2007 Jeg leste at de skulle starte å sende den 4. sesongen i slutten av september i USA, men jeg vet ikke sikkert. Kjenner jeg gleder meg til å sette meg ned med Greys nå.. Har hele sesong 3 lastet ned, men har ikke fått sett det enda, så spennende spennende...
jiha Skrevet 25. juli 2007 #5 Skrevet 25. juli 2007 Har også fått lastet ned hele sesong 3 av noen andre og har sett alle UNTATT siste episode, selvsakt hakk i den!=( Hvor finner dere episodene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå