Gå til innhold

Test av regntøy i foreldre og barn


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tøyet fra Barnas hus, Lindex (bamse) og Polarn o pyret kom best ut.. 4.9 poeng

Nest ut er Kids comfort 4.8 og Reflex 4.5

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fått foreldre&barn i dag?

 

..ikke jeg...*hmpf*

 

(...meeen har de 4 siste liggende uleste her og...;P...den tiden...)

Skrevet

Hehe da har du litt å lese på da =)

Skrevet

Takk, lurte faktisk på det hos Lindex igår :o)

Skrevet

må innrømme jeg blir mer og mer usikker på de testene... er ikke fornøyd med bamse-regntøyet i det hele tatt! Og sett en del her inne klage på det. Samme med dressen som vant test i fjor...

Skrevet

Enig med deg anetten. Kappahl sitt var det vel som vant i fjor? Min har hatt det siden i fjor høst og nå så blir han våt på innsiden av knærne av en eller annen merkelig grunn. Dessuten skulle det ikke mye leking til før det blei et lite hull på baken...

 

Hvorfor er du ikke fornøyd med bamse?

Skrevet

ååå så morro da :) har nemlig kjøpt det til barnas hus og er til nå strååålende fornøyd med det!

Skrevet

kappahl som vant den vinterdress-testen, ja. mange klaget på at de trakk vann bl.a. :(

Reflex har vært regntøy-testvinneren noen år tror jeg. Det er vi superfornøyd med!!!

det bamse-settet får jeg skikkelig sånn "billig-følelse" av... Det har elendig passform, buksa og jakka skulle man tro ikke hadde noe med hverandre å gjøre, for buksa er passe, men jakka svømmer hun i; passer vel om et par år tidligst! (samme strl-92). Det er veldig tynt, og hun var både fuktig (trekt igjennom), og skikkelig klam og svett inni der... usj :o(

Har også name it, og det virker veldig bra! :o)

Skrevet

Anetten♥My&LilleMy♥

 

Hvorfor er du ikke fornøyd med bamse regntøyet? Har vurdert det skjønner du...

Skrevet

Så det nå, var litt treg hehe. Jeg synes også det virket litt tynt, men ang str kan du jo bare kjøpe bukse og jakke i forskjellige str da..

Skrevet

jada, men nytter ikke prøve på den snuppa mi, for hun kan ikke stå stille 2 sek, og hun er "litt" temperamentsfull hi,hi

Aldri vært borti noe sånt før, så regna jo med det passa sånn nogenlunde i den strl. Men det er jo uansett bare en liten ting i forhold til det andre. Liker det bare ikke. Angrer på at jeg kjøpte det men syntes det var så fint :o) Ikke ofte hun snuppa mi går og plukker seg ut noe klær fra stativene selv men det der ville hun absolutt ha :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...