Gå til innhold

WHAT????? Kan vel ikke ha fått mensen allerede?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er 6uker siden jeg fødde lille snuppen...

har bare hatt litt utflod i ca.2uker og brukt truseinnlegg, men i går begynte jeg å blø!!

så nå er det tilbake til bind.. :o((

er det bare at jeg ikke er ferdig med renselsen??

fullammer forresten....

:o(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan være mensen....

jeg fikk tilbake mensen 7 uker etter fødsel, og fullammet også...

Skrevet

Samme her..

Kjipt men :(

Skrevet

Fikk tilbake også 6 uker etter fødselen, fullammet også :(

skikkelig kjipt. venninnen min fikk den ikke tilbake før sønnen var nærmere året.. misunnelig ja

Skrevet

Har du hatt opphold da?? Jeg hadde renselsen i 6 uker, deretter 4 uker opphold, og så kom den jæ... mensen tilbake. Altså 10 uker etter fødsel.... Har hatt den regelmessig siden. Fullammet også! Så JA, det kan dessverre være mensen..... men så kan også renselsen variere litt enda noen uker.... kryss fingrene for det, og la oss håpe du slipper den dumme tanta på leeeenge :)

Skrevet

*ligger på gulvet å griiiiner*

usj, kan være denna forferdelige tanta da!??

hmmm.... :o(

jeg som hadde håpet og trodd at det skulle gå leeeeeenge til tanta kom tilbake... ja ja, ikke så mye å gjøre med... :o/

har vel i grunn hat opphold i 2uker, har da bare hatt litt utflod...

ja ja....

Skrevet

MEN jeg har ikke noe "symptomer" på at det er mensen!

ikke vondt i mage, korsrygg, oppblåst mage o.l....

hadde dere det??

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Hadde også et sånn opphold i 2 uker fra 3 uker etter fødsel. Altså begynte jeg på blø igjen etter 5 uker, og var jo så sur for å få mensen...men den blødninga viste seg å være mye mer lik renselsen, og den varte i 2 uker (mensen hos meg er maks 1 uke), så det var trolig sårskorpa fra livmora som løsna. Er vanliga at det skjer, for har snakk amed andre som har opplevd det samme.

Så håper det er fortsettelsen på renselsn hos deg, og ikke mensen!:P

Skrevet

Jeg blødde i en uke etter fødsel, så fire uker opphold, så blødde jeg en uke til.. går utifra at det var fortsatt renselsen... ifølge jm er det ihvertfal normalt og ha opphold under renselsen.

Skrevet

jah, det er nok renselselsen...

kommer litt slik "klumper"..

*phuuu*

hehe...

Skrevet

ei venninne av meg fikk den tilbake 6 uker etter fødselen..så ja det er fult mulig det er den som har kommet ..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...