Gå til innhold

Uff, trenger noen råd i dag jeg =( (langt)

Anbefalte innlegg

Skrevet

er så sinnsykt mye som foregår i hodet på meg, og er bare nødt til å få det ut...

etter at jeg ble gravid er jeg blitt den hormonbomben, og blitt skikkelig sjalu av meg. det er ikke så lett å se at kiloene raser til himmels, alt eser ut og strekkmerkene popper opp overalt... jeg vet jo at sambo er glad i meg uansett og han sier det hele tiden, men jeg blir så sinnsykt sjalu når jeg ser de der pene damene på tv med perfekte kropper. og når jeg er ute med sambo og vennene hans, er jeg egentlit bare sjalu fordu venninnene hans alltid er pene og perfekte. og jeg vet jo at det er helt teit da, men jeg klarer ikke å la vær å tenke på at "tenk hvis jeg så slik ut..."

I tillegg så har vi jo han eksen min. forholdet vårt var ikke akkurat enkelt, han var alkoholiker, manisk depressiv og voldelig. den gangen trodde jeg jo alt var min feil og at jeg fortjente det, men jeg skjønner jo nå at ingen skal måtte være redd i sitt eget hjem. Og nå kommer alle minnene tilbake og det går hardt utover psyken. men så har jeg ingen å snakke med heller, jeg mistet alle vennene mine da eksen min nektet meg å ha venner i de to årene vi bodde sammen. og sambo nå hater eksen min så sinnsykt at han nesten ikke klarer å høre navnet hans engang, pga alt han har gjort mot meg. Og det forstår jeg jo, så jeg vil egentlig ikke snakke så mye om det til han heller da...

I tillegg kommer alle minnene fra barneskolen da jeg ble mobbet, tilbake,. og så tenker jeg "tenk hvis barna mine må oppleve noe sånt", og da blir jeg jo enda mer lei meg.

I tillegg sliter vi litt med regningene siden jobben (vi jobber samme sted) skylder oss 30 000. Og da blir jo noen regninger hengende etter. vi klarer oss og har alltid mat, diesel og regningene blir betalt men jeg liker ikke å bruke pengene på meg selv. vil heller spare dem til Anniken er født, slik at alle regninger blir betalt...

I tillegg blir det jo rettssak mot jobben nå, og det går jo innpå meg det også...

Uff, ble langt dette, men godt å få luftet det litt...

tar imot alle råd hvis noen har noen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

syns synd i deg.. bare få tankene dine ut.. det tror eg er beste medisin:)

Skrevet

Stakkars deg. Godt å få satt ord på tankene i blant.

Sender deg en trøsteklem og håper alt ordner seg:o)

Skrevet

takk skal dere ha=) er godt å få ut litt av tankene ihvertfall, er så sinnsvakt mye men klarer ikke å sette ord på alt heller... men det hjelper godt!

Skrevet

Du har pm - klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...