Gå til innhold

Flere som er litt slappe nå på slutten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 32 nå, og begyner å kjenne på kroppen at det er tungt.

Enkelte dager har jeg ingen energi, vil bare ligge på sofaen og sove/slappe av. Idag har jeg bare støvsugd huset, vasket litt klær, vannet blomster og ryddet på kjøkkenet. Nå vil jeg bare sove!

Er det flere som er litt slappe i kroppen nå på slutten som ikke har energi til så mye som vanlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er nok ikke bare deg nei. jeg er også i uke 32. jeg sover egentlig ganske lenge om morgenen, også etter ett par timer er jeg trøtt og går å legger meg litt igjen....har bare regnet med at dette er normalt jeg:)

Skrevet

Du har sikkert rett i at det er normalt :-)

Føler meg bare så lat når jeg vet at samboer jobber hele dagen, vil liksom kunne fortelle at jeg også har gjort litt og ikke bare sovet. Har hatt masse energi de siste ukene og gjort mye hjemme, hadde håpet det skulle vare en stund til.

Skrevet

åh, slik har jeg det og. Er i uke 33, og har bare lyst til å sove. Ikke så enkelt med en 4-åring, når faren er bortreist i 14 dager og barnehagen er stengt og jeg selv skulle ha vært på jobb...... Slitsomme greier.....

Håper det kanskje bedrer seg litt...... :)

Skrevet

Min erfaring er at man fort kan bli trøtt av å gjøre lite også. De dagene jeg småsover litt på dagen, bimmer, surfer, ser på TV og ikke foretar meg noe, så føler jeg meg veldig slapp og sløv. Mens de dagene der jeg går turer, treffer litt folk, jobber, ordner og fikser, så får jeg mer energi og er samtidig deilig sliten og trøtt til jeg skal legge meg.

Så det kan bli en litt dårlig spiral av å gå hjemme. I dag har jeg subbedag hjemme og det er deilig innimellom, men merker at jeg blir rimelig sløv av å ha flere sånne dager på rad.

Har man bekkenløsning eller er syk på annen måte, er det selvsagt annerledes. Og energien går jo litt i bølgedaler. Men jeg tror nå at man får mer energi av å bruke energi.

Skrevet

Her blir det ikke mer energi ved og bruke energi. Jeg gjør som regel noen gjøremål om dagen og da er jeg pumpa som regel. Hvis jeg er med på butikken så kan jeg glemme å gjøre så mye hjemme resten av dagen. Det er vel individuelt:)

Skrevet

Jeg er definitivt blandt de som har lite energi ja.. Følte meg så frisk og rask fra ca uke 30 til 34, men nå ( 35+5) orker jeg nesten ingen ting. Starter som regel dagen med friskt mot og gjør en del i huset, men går ikke så lang tid før jeg må kapitulere.. Håper jeg får litt ny energi når det nærmer seg fødsel, ellers har jeg jo ingen ting å gå på!

Skrevet

så fint det er flere som har det slik, hehe .. er 32+4 idag, og føler meg slapp og trøtt det meste av dagen. jeg får gjort en liten ting, f.eks sette på en maskin med klær, så må jeg slappe av , hehe. før var jeg skikkelig nattmenneske, nå er jeg heeelt ferdig , om jeg er våken når klokken nærmer seg over 12

Skrevet

Der er vi flere gitt :)

Jeg er i uke 36 jeg da... måtte bite i det sure eple og få meg en sykemelding nå på slutten jeg.... Er så trøtt og sliten, og har hatt masse nedpress og mens liknende smerter, så det er tydelig at kroppen har litt å jobbe med :)

Skrevet

JA, helt enig. Er så trøtt og kjenner at energien ikke strekker til.

Jeg er effektiv og får ting gjort på jobbet frem til ca 12-13, deretter sitter jeg mest og glipper med øynene og sliter med å komme gjennom resten av dagen. Har så lyst til å kose meg med en bok på sofaen, men det får jeg heller ikke til, for når jeg prøver å lese holder jeg bare på å sovne. Litt frustrerende med så lite energi, og særlig om det skal være sånn i to måneder fremover. Da kjenner jeg at jeg begynner å bli utålmodig - og det er jo litt tidlig for jeg er jo tross alt bare 31+2 idag.

Skrevet

Trøtt ja,det er helt ekstremt.Er i uke 35 og orker ingenting føles det som.Støvsugde igår,når jeg var ferdig,tok loftet sist så la jeg bare slangen på gulvet og tenkte at mannen fikk ta den ned igjenn når han kom heim,var så sliten da at jeg orket ikke..

Vi skal 1 uke på ferie fra sønag,å jeg må si at jeg gruer meg nesten.Er ikke kjekkt å være på ferie når jeg ikke orker noe,å blir ganske fort sint og for tiden.Men vi får tenke at det ikke er så lenge igjenn nå å gjøre det beste utav det..

Skrevet

Slapp,ja, Spør mannen min, så tror jeg du får svar........ Kan sove og sove, spiser litt og vil bare sove igjen. Er kvalm enda, og spent på om akupunktur tar dette. Hvis energi kunne selges, skulle jeg hatt minst 2 kg pr dag................. Ville blitt bra butikk det etter hvert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...