Gjest Skrevet 25. juli 2007 #1 Skrevet 25. juli 2007 Jeg har gått på Crinone og albyl-e siden jeg ble gravid, og etter en blødning i uke 7 ca begynte jeg å ta dobbel dose av Crinone da legen sa at det var greit. Jeg er nå 11+4 og lurer på følgende. Den resepten jeg fikk på Crinone, den var jo ganske stor siden jeg har tatt dobbelt i 5 uker snart. Skal jeg be om mere Crinone av legen, eller skal jeg slutte når jeg er ferdig med det jeg har? Jeg har til litt over en uke igjen. Og det samme gjelder med albyl-e. Når sluttet dere på det? Jeg har jo mange tabletter igjen når jeg er 12 uker på vei.
*Vetlis* Skrevet 25. juli 2007 #2 Skrevet 25. juli 2007 Crinone kan jeg ikke uttale meg om, men jeg skal ihvertfall gå på Albyl E til jeg er i uke 32. Du bør ringe legen din å høre. For det er nok store forskjeller ute å går?
Gjest Skrevet 25. juli 2007 #3 Skrevet 25. juli 2007 Hmmm... Ja det må jeg nok gjøre da.. Hun som skrev ut tablettene mine er borte til september, men jeg kan høre med ivf klinikken neste gang jeg skal dit.. hyggelig å treffe deg igjen her inne vetlis.. Snakket med deg på 1 tri da du var der, men under et annet nick da.. Jeg tror nemlig min tur har kommet... hvordan går det med deg da?
purple Skrevet 26. juli 2007 #4 Skrevet 26. juli 2007 Jeg gikk på blodtynner klexane sprøyter og fikk streng av beskjed av ivf legen om å slutte med det når jeg var 13 uker da de ikke visste om det kunne skade barnet. jeg sluttet med sprøytene motvillig da. Visste ikk eom jeg turte, men jeg måtte jo høre på legen. Mulig albyl er anderledes. Hør med legene du.
Gjest Skrevet 26. juli 2007 #5 Skrevet 26. juli 2007 Jeg vet ikke hvor sterke klexane er, men albyl-e er ganske svake blodfortynnende tabletter. Jeg har lest om flere som får beskjed om å bruke det til slutten av svangerskapet.
Feliz31 Skrevet 26. juli 2007 #6 Skrevet 26. juli 2007 jeg går på abyl e og skal gjøre det frem til uke 35 eller noe slikt. Jeg går på dem for å hjelpe til med gode vekst vilkår for babyen, forebyggende mot blodpropp og infarkter. Begynte i uke 10, og skal gå på dem langt utover. Noen går også på disse helt i starten for å forhindre abort, mulig at opplegget er annerledes pga det?? Lykke til uansett
*Vetlis* Skrevet 27. juli 2007 #7 Skrevet 27. juli 2007 Hei! Så koselig at det ble din tur da :-) Ja ring å hør, ikke noe moro å gå tom for det, dersom du skal bruke det lenger. Det går ganske bra med meg/oss, går å er engstlig hele tiden, men det hører vel med :-) Du da? Når har du termin? Så moro at du kom etter inn her da :-)
Gjest Skrevet 27. juli 2007 #8 Skrevet 27. juli 2007 Jeg kjenner igjen den følelsen ja.. Jeg har termin 11. februar jeg.. Jeg har jo gått så og si hver uke på UL, så jeg vet at alt er bra, men nå er det enda to uker til jeg skal dit igjen pga ferieavvikling, og mange av mine symptomer har forsvunnet nå som jeg runder 12 uker, så jeg går nok og er ekstra bekymret pga det.. Når skal du på UL neste gang?
*Vetlis* Skrevet 27. juli 2007 #9 Skrevet 27. juli 2007 JA, den er ikke god :-( Oi, så spennende! Det er bare 1mnd etter meg ca. Uff, det er så utrolig nervepirrende å gå å vente p den dumme UL greia! Har hatt det sånn lenge nå.... Fikk Ul annenhver uke fram til uke 14, så får jeg ikke noe mer før ordinær ul, så jeg bestillte meg en time til mandag kl 15 hos Kvinnedoktoren jeg. Blir dyrt i lengden, men det er vel anvendte penger når det gjelder å roe ned det skrullete hodet mitt hehe! Symptomene mine forsvant også litt i uke 12, men de kom tilbake, ikke tenk på det :-) På hvilken kant av landet bor du Tingeling?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå