Bare meg...venter nr.3! Skrevet 25. juli 2007 #1 Skrevet 25. juli 2007 Syns kanskje han forlanger litt mye. 1000,- for en sang under vielsen. Han er 18 år og fikk 6 på sangeksamen. Han heter Harket til etternavn, men jeg vet ikke hvilken relasjon han har til Morten. Er dette vanlig eller er han litt drøy?
murmelmamma Skrevet 25. juli 2007 #2 Skrevet 25. juli 2007 dersom dere gifter dere på en lørdag så låser han jo mye av dagen til dette oppdraget da.... og han kan feks ikke gå ut på fredag for da er ikke stemmen på topp....men vet ikke hva som er pris for sånt... på jobb har vi hatt noen frilans trommeinstruktører og klovneinstruktører og de tar 2000 kr for to skoletimer...dvs 90 minutter....men det er jo jobben deres da.....
Kamomille Skrevet 25. juli 2007 #3 Skrevet 25. juli 2007 Vi betalte 1500 for solist til vårt bryllup for 3 år siden.
Gjest Skrevet 25. juli 2007 #4 Skrevet 25. juli 2007 Syntes ikke det var mye, hvertfall ikke hvis han er flink!
<3 + <3 + ? Skrevet 25. juli 2007 #5 Skrevet 25. juli 2007 Nei det er ikke mye. Har bare brukt solist i begravelser, men regner med at prisene er de samme. Betalte 1200 tror jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå