KaMa Skrevet 25. juli 2007 #1 Skrevet 25. juli 2007 Lurer på hvor akseptabelt det ville vært om en mann kom med en slik definisjon av ekte kvinnfolk. Jeg har mine tvil om hvor ettertraktet en slik mann ville vært for kvinner... Er kvinner som stiller like overfladiske kriterier til manndommen noe videre atraktive for menn? Som kjæresteemner altså?
prekæs Skrevet 25. juli 2007 #2 Skrevet 25. juli 2007 Jeg tror vel muligens at kvinner selv er de verste til å dømme hverandre. Har sett noen tråder her og på skravle, hvor kvinner fremhever hvor viktig det er for dem å ha "kvinnlige" former (dvs. C cup, muligens)Og er det noen "slengerær" som meg f.eks som påpeker at lykken ikke nødvendigvis ligger i bh str, får vi gjerne passet påskrevet. Vet ikke sikkert, men tror ikke menn forteller hverandre hvordan utstyret skal se ut i den grad.
Stratos med 3 barn Skrevet 25. juli 2007 #3 Skrevet 25. juli 2007 Aner ikke! Men jeg er uenig i overskiften!!! Er den "heldige eier av" mer en c-cup og skulle glladelig byttet med ei som har små bryster! Nå har jeg ventet på å få barn og ser frem til å kunne halvere de!
prekæs Skrevet 25. juli 2007 #4 Skrevet 25. juli 2007 ... og selvfølgelig. En mann som er ute etter at utstyret hos dama, skal stemme med hans definisjon av drømmedama, høres fryktelig overfladisk ut. Viser til "drømmedame" av trang fødsel:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå