*Mysillen* Skrevet 25. juli 2007 #2 Skrevet 25. juli 2007 jeg har 2 en som er ute på vift og ei som ligger å kurer fordi hun har vært i slosskamp i natt....hehe!
Gurine Skrevet 25. juli 2007 #3 Skrevet 25. juli 2007 Vi har en kastrert hunnkatt. Hun er stort sett ute og jakter hele dagen, ingen kose-pus akkurat.
har4barn Skrevet 25. juli 2007 #4 Skrevet 25. juli 2007 Vi har en gammel katt, og vurderer å skaffe oss en kattunge til om et par uker. Jeg har nesten alltid hatt katt. Det er flotte dyr. Den vi har nå er litt "miljøskadet":) . Vi overtok ham fra omplasseringen,men den er dessverre veldig sky - særlig mot fremmede og ungene. Er også var på lyder o.l. Derfor har vi i tillegg lyst på en katt som vi alle kan kose med - og som forhåpentligvis blir glad for å se oss:)
Supermamm Skrevet 25. juli 2007 #5 Skrevet 25. juli 2007 Har ikke nå lenger, men hadde to nydelige puser før jeg fikk barn: ) Nå bor de et mye bedre sted med masse skog og grønt: ) men savner de til tider.
Rafi Skrevet 25. juli 2007 #6 Skrevet 25. juli 2007 Vi har verdens fineste pus. Kastrert hann katt, to år gammel. Med en hel masse pels. Det er babyen vår enn så lenge. Kommer garantert til å bli sjalu den dagen det kommer en ordentlig baby
simba 0 Skrevet 25. juli 2007 #7 Skrevet 25. juli 2007 har også katt, ei kritt hvit jente pys.ho er kastrert så blir ikke noe kattunge der, ho er 1 år gammel.. kom akkurat inn med en fugl liker ikke det, kastet ho ut og stengte døra..
Soria Moria ♥nr2 kom 1juli Skrevet 25. juli 2007 #8 Skrevet 25. juli 2007 Har to katter. En helgrå kastrert mons og en tigerstripet kastrert/sterilisert?(røska ut hele dr..... ;-) hunnkatt. de blir 6 år til høsten begge to. :-) Nydelige er de. :-)
Duo-yoghurt Skrevet 25. juli 2007 #9 Skrevet 25. juli 2007 Jeg har to stk, Missy og Suzie. Misse ble sterilisert tidligere i år, og snart er det Suzies tur:) nydelige jentepuser.
kirsty*2barnsmamma Skrevet 25. juli 2007 #10 Skrevet 25. juli 2007 Vi har to katter :-) Den ene har vært ute på vift siden påske og vi håper han snart kommer hjem (ikke kastrert) og den andre er en kastrert han katt som holder seg her heldigvis. Vi er helt kattegale begge to:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå