Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er blitt så utrolig emosjonell i det siste. Gråter av ingenting, og når slusene først er åpnet kan jeg godt holde på leeeenge. Har ingen plager og alt er egentlig fint, men greier ikke slutte å gråte.

Noen andre som har det sånn eller vet om det vil gi seg? Er i uke 29+3 nå og orker ikke gå sånn helt til fødselen!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. jeg var akkurat sånn da jeg gikk med adtteren min! ( Hun kom to uker over termin.... ;o) )

Dette gikk over i lykke-rus da hun ble født. Vet du om du skal ha gutt eller jente? Jeg skal nemlig ha gutt denne gangen og er ikke havlparten så emosjonell som sist.

Trøst deg med at det går over når babien kommer ut :o)

Skrevet

Vet ikke om jeg får gutt eller jente, men har hele tiden hatt på følelsen at det blir jente. Da kan jo dette være enda en indikasjon på det:)

Godt å høre at det er flere av oss hvertfall!

Skrevet

Jeg hadde det slik forrige gang, men da gikk det ikke over før etter 2 år. Ikke meningen å gjøre deg motløs. Saken er den at jeg innser nå at grunnen er at jeg var overarbeidet, og hadde ingenting å gå på. Jeg fikk en kraftig deprisjon av hele greia. Denne gangen har jeg innsett hvor viktig det er å ta vare på seg selv og ha det godt. Men å sørge for det har man det mye bedre og kan unngå en del depping. Om du følger de rådene tror jeg du unngår at dette fortsetter etter fødselen. I mitt tilfelle må jeg nevne at jeg fikk en syk unge som gjorde de første 7 månedene etter fødsel til et helvete, gjorde nok ikke saken bedre + at fødselen var dramatisk og jeg fikk en del skader. Jeg slet nok med litt traumer pga,. det og. Tror nok du vil føle deg bedre etter fødselen. :)

Skrevet

Jeg hadde det også sånn i perioder. Kort lunte og stor selvmedlidenhet :)

Tror nok det er hormonene som tar litt overhånd. Nå den siste måneden før termin har jeg hatt det helt supert, så det trenger ikke vare fram til fødselen. Tror man bare må innstille seg på at man er litt mer opp og ned, men selvsagt ta det alvorlig dersom det varer i lang tid.

Og - når du er deppa, så føles det jo fort som om man har vært det i en evighet - man glemmer at man kanskje følte seg helt toppers for bare noen dager siden. Sånn er den dumme hjernen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...