Gå til innhold

Hvor lenge blødde dere etter Sa?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvor lenge tter at blødningene stanset til dere kunne ha sex igjen?

Blør endel enda og det har kommet 2 store klumper, en i dag og en for to dager siden!

På sykehuset sa legen at jeg skulle vente 2 uker fra blødningene har sluttet til vi hadde sex igjen, men så hører jeg jo om mange som blir gravide på første forsøk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blødde litt over en uke etter SA(men da hadde jeg hatt en del småblødninger i nesten tre uker før). Fikk ikke noe beskejd om at man måtte vente så og så lenge etter blødningen hadde stanset til man hadde sex igjen, men så sa jo bare legen til meg; 'ja, d her er en spontanabort. Ingenting å gjøre, kom tilbake om du får feber eller veldig vondt i magen'......ble ikke sendt til undersøkelse for å se om alt var kommet ut eller noe......og ikke fikk jeg sykemelding for to dager heller som jeg ytret ønske om...(måtte bare få ut litt frustrasjon her;)

Ble ikke gravid i første syklus etter SA, men fikk en fulltreffer igjen i 2. syklus :)

Skrevet

Jeg har blødd alt ifra en uke til tre uker.

Vi fikk beskjed om å ikke ha sex eller bade så lenge jeg blødde pga infeksjonsfaren. Utenom det var det ingen hinder. Det var bare å begynne å prøve igjen etter blødningen hadde stoppet.

Skrevet

Hei!

Takk for svar!

Pratet med sykehuset i dag på tlf. og hun sa at jeg skulle kontakte dem om jeg fikk feber, illeluktende utflod eller økt blødninger.

Jeg var til UL på fredag, da fikk jeg beskjed om at fosteret var dødt!

Fosteret kom ut mandag + en del av morkaken, og i dag kom også en stor klump som så ut som endel av morkaken!

Gikk det lang tid før syklusen kom i gang igjen hos deg?

Skrevet

Tusen takk for svar! :-)

Syns det høtes lenge ut å vente 2 uker etter at blødningene har stoppet, med å ha sex igjen!

Det er nok litt forskjellige meninger om dette ja!

Men det er jo mange som blir gravide på første forsøk!

Skrevet

Etter 1. dag med skikkelige blødninger så tok d litt over 4 uker før jeg fikk mensen igjen, så i mitt tilfelle gikk d jo ganske fort. Mistet da i uke 12

Skrevet

tusen takk for svar! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...