Gå til innhold

Kan dette bety noe?????


Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg veldig klar for en fødsel så nå kjenner jeg etter alle tegn på en fødsel, hehe.

 

Har hatt en del kynnere, og her om dagen hadde jeg noe som minnet om rier, men tror nok heller det var sterke kynnere.

 

De to siste nettene har jeg hatt sikkelig mens smerter og det hjar verket i rygen.

Kan dette være et slags tegn på at noe snart vil skje??? *håpe håpe* hehe.

 

Var på sykehuset for noen dager side, og da sa de at hodet ikke var festet og at det var veldig bevegelig, Har det noe å si?

 

Er andre gangs fødene, men husker så sinnsyk lite fra forrige gang, hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...