Piipii Skrevet 25. juli 2007 #1 Skrevet 25. juli 2007 Nå er jeg veldig klar for en fødsel så nå kjenner jeg etter alle tegn på en fødsel, hehe. Har hatt en del kynnere, og her om dagen hadde jeg noe som minnet om rier, men tror nok heller det var sterke kynnere. De to siste nettene har jeg hatt sikkelig mens smerter og det hjar verket i rygen. Kan dette være et slags tegn på at noe snart vil skje??? *håpe håpe* hehe. Var på sykehuset for noen dager side, og da sa de at hodet ikke var festet og at det var veldig bevegelig, Har det noe å si? Er andre gangs fødene, men husker så sinnsyk lite fra forrige gang, hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå