Gå til innhold

Hvilken stelleveske har dere?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en rosa Skip Hop.Måtte ha litt farge til den svarte vognen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en jeg har laget selv:-) hvit med rosa blomster på...

Skrevet

Jeg har Peg Perego. Den er det kroker på som jeg kan hekte den på vognen, veldig praktisk. Har Peg Perego-vogn også da...:)

Skrevet

Har en sånn hard babybjørn veske som jeg hater som pesten. Har bestilt meg en petunia pb veske som jeg går å venter på nå :) den er nydelig og virker veldig praktisk..

Skrevet

Sort skiphop, veldig fornøyd med den :)

 

Tenkte jeg skulle svare på alle tråder som ikke gjelder HP, så får vi skviset de ut!!!!

Skrevet

Brio. Den som tilhører vogna, i vognas farger..... :)

Skrevet

Quinny (quinny vogn)

 

ønsker meg nå, men tror jeg bare kjøper en vanlig stor veske ;O)

Skrevet

svart Simo...

Skrevet

Simo.. Samme som tilhører vogna..

Skrevet

har en fr asimo som passer til vogna.

 

men bruker hverken stelleveska eller simo-vogna mer...

Skrevet

har og laget en selv. i sort og cobolt-blå, med lommer inni, og lokk, å reim, og en blå maur på lokket. så søt! å enkel å lage. den sydde eg forresten for hånd, det var før eg fikk meg symaskin...

Skrevet

Jeg har stellebagen Mulibag som jeg fikk da jeg vervet noen til F&B. Den er knall gul og skikkelig fresk. Den er også liten og nett, har plass til akkurat det jeg trenger og jeg kan slenge den under vogna.

Skrevet

Jeg har Skip Hop. Godt fornøyd med den.

Skrevet

sort OTH stelleveske til rød OTH vogn :)

Skrevet

En Emmaljunga-veske som vi fikk med da vi kjøpte vogna. (City Cross)

Vet ikke om jeg liker den eller ikke, har ikke prøvd den enda.

 

Har også en hard Baby Björn-veske som jeg ikke er så glad i.

 

Ønsker meg en Fleurville...

Skrevet

En med Ole brumm på, kjøpt på Jysk... Ellers bruker eg av og til en ryggsekk som eg fikk med da eg kjøpte vognen...

Skrevet

jeg har en som fulgte med vogna jeg.. Basson

Skrevet

Skip*Hop dash med rosa kamuflasje-mønster:o) Var den som passet best til Bugabooen med rosa trekk...;o)

Skrevet

Jeg har en som fulgte med vogna (Brio), men liker den ikke noe særlig, så jeg har kjøpt ei stor veske fra Friis & Co som jeg bruker i stedet. Funker kjempebra.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Har den som hører til emmaljunga jeg og.. Tror ikke jeg liker det at den ikke har trykknapper så den sitter fast i håndtaket, men det får vi se når lillebror spretter ut

 

Kjøpte en i reserve i sverige, en helt enkel sort en.. den er kjekk!

Skrevet

Har en allerhand, praktisk og grei. I brunt, med lyseblått og beige på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...