Gå til innhold

HVor er egentlig moderator??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trodde at hun/han skulle holde oppsyn her jeg...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilke regler har blitt brutt, lille filur?!

Skrevet

ligger sikkert på en strand et sted og leser harry potter..og driter i at enkelte ødlegger her inne!!!

Skrevet

Moderator er elendig her inne!

Syns ikke de gjør en dritt.

Og uansett om regler er brutt eller ikke, så bør sånne innlegg slettes likevel! Det gjør det til et utrivelig nettsted å være, og jeg tviler på at Siri & Co. syns det er positivt!

Skrevet

Har jeg sagt at noen regler er blitt brutt? Nei, jeg har jo ikke det. Men poenget er at det går an å bruke hue litt. Jeg kan gjerne slenge med leppa, være spydig, starte diskusjoner, men det er ingen som synes det er noe moro å få ødelagt en leseopplevelse! Og det er ting jeg synes moderator kan ta tak i og jeg tror vedkommende gjør det om mennesket bare hadde vært her....

Synes bare det er unødvendig å ødelegge for andre på den måten. Hadde blitt forbanna selv om noen hadde fortalt meg hvordan boka jeg leser ender.

Skrevet

Går ikke an å være positiv når en gjeng med idioter med vilje og viten gjør livet surt for andre.

På tide for deg å legge seg nå, det er fordi formiddagsluren.

Ja for du kan jo ikke være stort eldre.

Skrevet

Hehe ja ikke sant;o) Men det er jo litt av problemet her inne da -at man kan lage brukerkontoer i hytt og pine.

Skrevet

Da har du vel praktisk talt ikke så veeeldig mye her inne å gjøre...

Skrevet

Harry Potter 4life er nok så gammel så hun kan bestemme tidene på formiddagslurene selv hun tenker jeg ;)

Og moderator er nok på en etterlengtet ferie etter som dere hele tiden har et eller annet å klage over.

Skrevet

62 mnd mener du?? Da er du litt over 5 år da, om hoderegningen min stemmer.... :)

Skrevet

Jeg tror faktisk moderator har tatt ferie jeg. For her inne er hun ikke. Og faktisk har jeg ikke sett andre har avslørt noe her inne, annet enn at de da varsler fra før de sier noe. Og da har jo folk valget med å gå inn å se på innlegget selv eller ikke, men her fikk vi liksom ikke noe valg, det ropte jo mot oss

Skrevet

Hehe eldre enn besteforeldrene til barnet mitt du da.. jaja, trodde faktisk ikke at noen i en alder av 62 kunne klare å være så barnslig jeg da, men..

Det som gjør deg enda mer latterlig er jo at du virkelig ikke tør å bruke ditt egentlige nick...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...