twoboys & a girl Skrevet 25. juli 2007 #1 Skrevet 25. juli 2007 Da var jeg sykemeldt en mnd til, ser ut til at jeg blir liggende hjemme hele svangerskapet:o( Kjeder meg i hjel. Men vet jeg ikke ville klart å jobbe.... Sukk...
pandabjørn Skrevet 25. juli 2007 #2 Skrevet 25. juli 2007 Jeg har vært sykmeldt siden 25 juni og er sykmeldt ut aug nå..blir sykemeldt til jeg får tulla......har en jobb jeg ikke makter å gå tilbake til siden jeg har en sønn på snart 16 mnd og er 22 uker på vei med nr 2.. men det rare er at det er skjelden jeg kjender meg..koser meg masse hjemme.....var sykemeldt fra uke 9 med Sander og ut svangerskapet og kjeda aldri meg da heller... nå vet jeg ikke om det er førstemann du venter eller om du har barn fra før av? er du sykmeldt pga bekkenet? siden du er sengeliggende? ønsker deg go bedring..
twoboys & a girl Skrevet 25. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. juli 2007 Takk for svar. Nei, dette er nr to. Har en sønn på snart 5 år. Er ikke sengeliggende, men får ikke løfte, dytte, anstrenge meg på noen måte... Er sykemeldt pga ryggen, mest sansynlig skiveutglidning igjen. De rotet så mye da jeg ble sykemeldt i mars, at jeg ble gravid før de tenkte på å ta røntgen så må vente til jeg får babyen ut. Har i det siste fått smerter i nakke, skuldre, hele ryggen, hoftene, baken, knærne og under bena. Er en del på jobben og møter venninner i byen, men blir så fort sliten og får vondt så da er det bare å krype hjem å ligge på sofaen.
Engle barn Skrevet 25. juli 2007 #4 Skrevet 25. juli 2007 Hei Reflex:). Ville bare si god bedring til deg, har selv vært sykemeldt siden 17.mai skal til svkontroll på fredag og er rimelig spent på hva legen sier da, har fått bekkenløsning nå. Jeg så at du var opprinnelig nordfra, det er jeg også men har bodd i oslo i snart 4 år er 30 år og har to barn fra før av. Hvor i nord er du fra da?
twoboys & a girl Skrevet 25. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. juli 2007 Engle barn: God bedring til deg å. Er fra Hammerfest. Bodd her i 4 år. Hvor er du fra?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå